ثبت یک رکورد جدید در دولت مدعی آزادی بیان

گفتنی است رئیس دولت یازدهم در طول سه سال گذشته همواره از لزوم نقد سخن گفته تا جایی در نمایشگاه مطبوعات سال گذشته از لزوم نقد امام مسلمین هم سخن گفت ! و ادعا کرد: دولت، قوه قضائیه، مجلس و حتی "امام مسلمین" هم باید نقد شود. حسن روحانی همواره از تحمل منتقدان نیز سخن می گوید اما تاکنون به دلیل 50 بار استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به منتقدان، کارنامه خوبی از خود به یادگار نگذاشته است.

هفته نامه «9 دی» برای چهارمین بار در دولت اعتدال توقیف شد!
به گزارش گلستان24، دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات: در جلسه مورخ ٩٥/٣/١٠ روند محتوایی هفته نامه ٩دی، بررسی و به دلیل انتشار مطالب مغایر با بند ٨ و ١١ ماده ٦ قانون مطبوعات و بی توجهی به مصوبات شورای عالی امنیت ملی، نشریه مذکور توقیف و پرونده آن به دادگاه ارجاع شد.
 
هیات نظارت همچنین به دلیل انتشار مطلب «عاشورا، استبداد و فضیلت» در نشریه چشم انداز ایران، مستند به بند ٧ ماده ٦ قانون مطبوعات، به مدیرمسئول این نشریه تذکر کتبی داد.
 
همچنین هفته نامه پایتخت کهن، به علت انتشار مطلب «اگر فقیه عالیقدر ...» ، مستند به بند ٧ ماده ٦ قانون مطبوعات، مشمول دریافت تذکر کتبی و ارجاع پرونده به دادگاه شد.
 
بنا به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، در جلسه اخیر این هیات همچنین نشریه رمز عبور به دلیل درج مطلبی تحت عنوان«بتن ریزی در قلب دانشگاه» ، به استناد بند ١١ ماده ٦ قانون مطبوعات، مشمول دریافت تذکر کتبی قرار گرفت.
 
گفتنی است رئیس دولت یازدهم در طول سه سال گذشته همواره از لزوم نقد سخن گفته تا جایی در نمایشگاه مطبوعات سال گذشته از لزوم نقد امام مسلمین هم سخن گفت ! و ادعا کرد: دولت، قوه قضائیه، مجلس و حتی "امام مسلمین" هم باید نقد شود. حسن روحانی همواره از تحمل منتقدان نیز سخن می گوید اما تاکنون به دلیل 50 بار استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به منتقدان، کارنامه خوبی از خود به یادگار نگذاشته است. 

 

صاحب امتیاز هفته نامه 9 دی، دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر است که در دوره دولت اصلاحات بیش از بیست عنوان کتاب در چاپ های متعدد در خصوص موضوعات سیاسی فرهنگی روز منتشر کرده است و در روزهای اخیر نیز، مستند سیاسی کوتاهی به نام «طعم آدامس» را در فضای مجازی منتشر کرده بود. مدیر مسئول هفته نامه 9 دی، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده فعال و پرتلاش مجلس هشتم و نهم است که صدای رسای او در دفاع از حقوق مردم ، ارزش ها و آرمان های انقلاب و نقد جریان فتنه و سازش از پشت تریبون مجلس همواره در گوش مردم طنین انداز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار