سید مصطفی محمدی به مازندران رفت ؛

امام جمعه سابق بندرگز به عنوان امام جمعه جدید شهرستان عباس آباد چالوس منصوب شد .

خداحافظی سید انقلابی با گلستان / تودیع و معارفه امام جمعه سابق بندرگز در شهرستان عباس آباد برگزار شد+ تصاویر

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی  امام جمعه بصیر و انقلابى شهرستان بندرگز در شوراى ادارى شهرستان عباس اباد به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان منصوب و معرفی شد .

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه عباس آباد ساعت 18 امروز با حضور حجةالاسلام والمسلمین ابراهیمى معاون امور استانهاى شوراى سیاستگذارى کشور و حجةالاسلام والمسلمین انتظارى مسئول نمایندگى شوراى سیاستگذارى استان مازندران  و مسئولین محلی برگزار شد.

لازم بذکر است که ‎شهرستان عباس‌آباد یکی از شهرستان‌های زیبا و توریستى و گردشگرى استان مازندران در شمال ایران است که از غرب به شهرستان تنکابن، از شرق به شهرستان چالوس، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز متصل است ، مرکز این شهرستان شهر عباس آباد است. شهرهاى سلمان شهر(متل قو)، کلارآباد از بخشهاى دیگر شهرستان عباس آباد است .

سید مصطفی محمدی یکی از روحانیون مطرح و رسانه ای سالهای اخیر استان گلستان در مواجهه با جریان انحرافی و التقاطی استان گلستان همواره مانند شمشمیری برنده عمل می کرد بود و بارها شاهد خطبه های روشنگرانه وی از تریبون نمازجمعه بندرگز بودیم .

نماز جمعه بندرگز یکی از شلوغ ترین نمازجمعه ها در استان گلستان بود که با حضور جوانان و افرادی از سایر شهرهای استان برگزار می شد و همین موضوع باعث شد تا این شهرستان کوچک در غرب استان کانون توجهات رسانه ها و شخصیتهای سیاسی مختلف باشد.

سید مصطفی محمدی از علما و ائمه جمعه ای بود که انقلابی فکر و عمل می کرد و حتی در جریان انتخابات مجلس دهم در دور دوم وقتی هجمه نیروهای منحط انحرافی علیه حاج رحمت جلالی کاندیدای اصولگرای غرب استان را مشاهده کرد در حمایت از وی اعلام موضع نمود .

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برای این روحانی بصیر و عالم توانمند آرزوی موفقیت و بهروزی دارد .

انتهای پیام /

منبع: عدالت خواهان

ارسال نظر

  • مسعود شرفی
    0

    سلام..من از استان لرستان شهرستان خرم اباد پیگیر اخبار مربوط به این شیرمرد کم مانند هستم...ان شاالله این روحانی مومن و با روحیه نزدیک به رهبری در هر کرسی خدمت به مردم موفق و همچنان روشن کننده راه جوانان باشند..باتشمر از پایگاه گلستان 24

آخرین اخبار