سیدجواد امام که نقش فعالی در جریان فتنه 88 داشت پیش از سخنان رئیس جمهور با فریاد خواستار رفع حصر سران فتنه شد که با بی‌اعتنایی آقای روحانی روبرو شد.

فریاد آقای فتنه گر در ضیافت افطاری با روحانی برای رفع حصر!

به گزارش گلستان24، ضیافت افطاری رئیس جمهور با فعالان حزبی شب گذشته با حضور برخی فعالان سیاسی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم سیدجواد امام که نقش فعالی در جریان فتنه 88 داشت پیش از سخنان رئیس جمهور با فریاد خواستار رفع حصر سران فتنه شد که با بی‌اعتنایی آقای روحانی روبرو شد و در ادامه با بلند شدن صدای صلوات میهمانان حاضر در مراسم وی مجبور به سکوت شد.

وی درحال حاضر که مسئولیت بنیاد باران را عهده دار است از سوی مراجع قضایی در جریان فتنه سال 88 به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود. 

همچنین در جریان فتنه 88 اخباری مبنی بر بازداشت دختر وی «عاطفه» از سوی مراکز رسانه‌ای فتنه‌گران در برخی شبکه مجازی منتشر شده بود که جواد امام عضو شورای مرکزی سازمان منحله مجاهدین در مصاحبه‌ای که از رسانه‌ ملی پخش شد این موضوع را تکذیب کرد.

برپایه این خبر سایت دوم خردادی پارلمان نیوز در آن زمان به نقل از همسر جواد امام خبر دستگیری و بازداشت دخترش «عاطفه امام» را دروغ اعلام کرد و گفت: دختر بنده در اقدامی ماجراجویانه و با توجه شرایط خاص روحی و روانی ناشی از دستگیری پدرش که موجب نگرانی خانواده و بنده شده بود،‌ چنین اقدامی را کرد که به همین خاطر از همه عذرخواهی می‌کنم.

منبع: افکارخبر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار