علیرضا فرساد، در مصاحبه با گلستان24؛

آقایان با این جو سازی قصد دارند فضا را به نفع خودشان برگردانند. روزنامه های جریان اصلاح طلب و فضای مجازی سعی دارند مهدی هاشمی را یک قهرمان جلوه دهند.

سعی دارند مهدی هاشمی را یک قهرمان جلوه دهند/ صحبت های دیروز و امروز آقای هاشمی یکی نیست

علیرضا فرساد، فعال فرهنگی سیاسی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که "آقای علی اصغری، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گفته اند که خانم مرعشی ناراحت است"، می گوید: خوب خانم مرعشی ناراحت باشد. برای ما تفاوتی بین خانم مرعشی با دیگر افراد نیست. برای ما افراد تا آن جایی ملاک هستند که در راستای آرمان های نظام و ولایت حرکت می کنند. این دلیل نمی شود که هر کس که ناراحت است بر خلاف قانون صحبت کند.

فرساد معتقد است که این صحبت ها بیشتر از همه به آبروی آقای هاشمی لطمه وارد می کند. وی می گوید: ایشان یکی از بنیان گذاران و زحمت کشان انقلاب بودند. همه مردم ما از آقای هاشمی سال 62 استقبال می کنند و به او علاقه مند هستند. اما صحبت های دیروز آقای هاشمی و صحبت های امروز ایشان یکی نیست و خانواده و فرزندان ایشان به وضوح در فتنه 88  سوختند.

این فعال سیاسی می گوید: در فتنه 88 ویدئویی از خانم مرعشی منتشر شد که مردم را تشویق می کردند به خیابان ها بیایند. حتی بعد از تایید حکم مهدی هاشمی، گفتند که این حکم پدرسوخته بازی است. آقای هاشمی باید جلوی این صحبت ها را بگیرد و به بستگانش توصیه کند که خودشان را کنترل کنند.

علیرضا فرساد مهدی هاشمی مرعشی

علیرضا فرساد با اعتقاد به این که قوه قضاییه از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد، می گوید: آقایان با این جو سازی قصد دارند فضا را به نفع خودشان برگردانند. روزنامه های جریان اصلاح طلب و فضای مجازی سعی دارند مهدی هاشمی را یک قهرمان جلوه دهند.

فرساد با اشاره به این که جدیدا برخی اظهار می کنند که فتنه 88 اصلا فتنه نبوده و یک اعتراض مدنی بوده است، می گوید: احتمال دارد فردا بگویند که فتنه 88 یک انقلاب بوده است! خانم مرعشی هم که فرمودند انقلاب از اوین آغازمی شود.

وی ادامه می دهد: این صحبت ها و برنامه ریزی هایی که در روزنامه ها و سایت هایشان  انجام می دهند، به نوعی سرپوشی بر کار زشتی است که در فتنه 88 انجام دادند. عین همان کاری که در توافق نامه وین صورت گرفت. آنقدر زمان را طولانی کردند که فضا آرام شود و کسی که خیلی چیز ها را با آمریکایی ها داده و در اختیار آن ها گذاشته است یک قهرمان جلوه داده شود.

فرساد تاکید میکند که رسانه های انقلاب اسلامی باید هوشیار باشند و این موضوعات را روشنگری کند تا به امید خدا در آینده به این مشکلات بر نخوریم.

ارسال نظر

آخرین اخبار