من می گویم حقوق بشر شخص محور است. چراکه روی خوشش همواره با آمریکا و غرب است. به طور کلی بخواهم بگویم، حقوق بشر فقط مخصوص ثروتمندان و قشر از ما بهتران است.

حقوق بشر شخص محور است!

به گزارش گلستان 24، من می گویم حقوق بشر شخص محور است. چراکه روی خوشش همواره با آمریکا و غرب است. به طور کلی بخواهم بگویم، حقوق بشر فقط مخصوص ثروتمندان و قشر از ما بهتران است. کلاً چیز باکلاسی ست هر کس دارد، یک دنیا برای غم هایش اشک می ریزند و یک دنیا هم برای شادی هایش شادی می کنند و تبریک می گویند.

بله! حقوق بشر را غرب دارد که وقتی مردم پاریس توسط داعشی ها کشته شدند یک دنیا، حتی برخی بازیگران مشهور خودمان برایشان اشک ریختند و شمع روشن کردند و تسلیت گفتند، حتی رئیس جمهور خودمان. اما وقتی کودکان سوری و فلسطینی و یمنی قتل عام می شوند هیچ کدام از این اشک ها روانه نمی شود و همان برخی بازیگران روشنفکر و دلسوز ، برایشان شمع روشن نمی کنند. وقتی 13 تن از پاره های ملت در خان طومان سوریه به شهادت می رسند و فقط پیکر چند تن آنها بر می گردد، دیگر خبری از پیام تسلیت رئیس جمهورمان نیست.

حقوق بشر اصولاً خود تجسم یک انسان شخص محور است. انسانی که تنها باد برایش از یک جانب می وزد و کفه های ترازویش برای همیشه بر روی زور گویی و ثروتمندی سنگینی می کند. حقوق بشر تنها یک سلاح برای ریختن طرح توطئه علیه کشورهای مظلوم و ستمدیده است. مانند آنچه در یازده سپتامبر رخ داد و افغانستان شد عاملش!

حقوق بشر برای آمریکاست که خودش غرامتش از اتهام دورغین به ایران را از پول های بلوکه شده ایران بر دارد و بزند به حساب خودش.

حقوق بشر برای کودکان سوریه نیست که هر روز دوست و خانواده خودشان را از دست می دهند و سایه مرگ بر سرشان سنگینی می کند، ترس از موشک های تروریست ها شب و روز را از آنها گرفته و از تحصیل باز مانده اند. حقوق بشر برای کودکان اسرائیلی است که بیایند روی موشک های اسرائیل برای کودکان فلسطینی نامه بنویسند. کودکان فلسیطنی که البته پس از رسیدن آن موشک ها دیگر زنده نخواهند بود که یادگاری شان را بخوانند.

حقوق بشر برای دانشجویان ایرانی نیست که به حکم ایرانی بودن از دانشگاه های خارجی اخراج می شوند و حاصل یک عمر تحصیلشان برگه اخراج از دانشگاه است.

حقوق بشر برای کودکان هواپیمای مسافربری ایران نیست که در آسمان خلیج فارس هدف ناوهای جنگی آمریکایی ها شدند و دیگر نیستند.

حقوق بشر برای سیاه پوستان آمریکایی نیست که هر از چند گاهی پلیس یکی از آنها را به خاطر اعتراض به بی عدالتی می کشد. حقوق بشر برای طرفداران اسرائیل است. برای آمریکایی ها و غربی هایی که برجام را حمایت بیشتر از اسرائیل می دانند.

و به همین خاطر است که می گویم حقوق بشر شخص محور است. حقوق بشر اصلاً چیز خوبی برای ما نیست که بگویم اخلاثش چطور است. حقوق بشر، حقوق به شر است...!

 

ارسال نظر

آخرین اخبار