سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر گفت: تعرفه حق جلسه برای شورای شهر هیچگاه به 5 میلیون نرسیده و بسیار پایین تر از این رقم است.

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر ادعای «آفتاب‌یزد» را تکذیب کرد

به گزارش گلستان24، مهدی تندگویان، سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ادعای روزنامه آفتاب یزد مبنی بر دریافت حق جلسه 5 میلیونی از سوی شورای شهر اظهار داشت: این روزنامه‌ها هر چه می خواهند می‌زنند و این دلیل نمی شود که همه صحبت های آنها حقیقت داشته باشد؛ اصلا بگذارید بنویسند شورای شهر 30 میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این روزنامه اطلاعی از قانون کشور برای شورای شهر نداشته گفت: اساساً اعضای شورای شهر حقوقی دریافت نمی‌کنند که بخواهند مزایایی روی آن دریافت کنند.

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر با بیان اینکه عضویت در شورای شهر شغل نیست خاطر نشان کرد: از آنجایی که شاغل در شورای شهر نیستیم، پس حقوقی هم از شورای شهر دریافت نمی کنیم؛ حق جلسه های شورای شهر بر اساس قانون و مصوب بوده و هیچ کس نمی تواند بالای آن رقم رقمی را دریافت کند.

تندگویان تأکید کرد: تعرفه حق جلسه برای شورای شهر هیچگاه به 5 میلیون نرسیده و بسیار پایین تر از این رقم است و بر اساس تعداد ساعت های حضور اعضا در جلسات حق جلسه پرداخت می شود که آن هم سقف معینی دارد و جایگاهی برای پرداخت بیشتر به اعضا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از اعضای شورای شهر با این شورا قراردادی ندارند، خاطر نشان کرد: معمولاً اعضای شورای شهر در ادارات خصوصی یا دولتی شاغل هستند و حقوق خود را از آن اداره یا سازمان دریافت می کنند و هیچ کدام از اعضای شورا وابستگی حقوقی به شورا ندارند.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار