عدالت در بندرترکمن اجرا میشود

انتشار اخبار تخلفات مستند شهردارو تعدادی از اعضای شورای شهربندرترکمن در سایت ها و نشریات استانی و برخورد بسیار ضعیف نهادهای نظارتی کم کم داشت امید مردم عدالت خواه بندرترکمن را به یأس تبدیل می نمود که ناگهان اقدامی انقلابی و قاطع به بسیاری از سکوت ها و بی اعتنایی ها پایان داد .

امیدواری مردم بندرترکمن به اجرای عدالت با اقدام قاطع معاون استاندار

به گزارش گلستان 24، مهندس مروتی معاون عمرانی استاندار پس از چندین مرحله بازدید حضوری و میدانی از وضعیت شهر بندرترکمن و بعد از مشخص شدن تعدادی از تخلفات ، در اقدامی قاطع و عدالت طلبانه دستور بررسی تک تک موارد تخلفات شهردار و تعدادی از شوراها را صادر نمود و کارشناسان استانداری چند روزی است در حال جمع آوری و بررسی مستندات تخلفات شهردارو تعدادی از اعضای شورای شهر هستند . 
این اقدام و دستورقاطع مهندس مروتی علاوه بر امیدواری که در بین مردم عدالت خواه بندرترکمن بوجود آورد باعث دلگرمی و انگیزه کارکنان زحمت کشی شد که بخاطر ایستادگی در برابر خواسته های غیرقانونی شهردار گوشه نشین شده بودند و افرادی زمام امورشهرداری را در دست گرفته بودند که پرونده های متعدد تخلفاتی در حراست داشتند .
با این اقدام انقلابی مهندس مروتی تعدادی از اعضای شورای شهر که شهرداری را محل تاخت وتاز و حیف و میل بیت المال قرارداده بودند خواب از چشمانشان ربوده شده و بالاخره با چشمان خود نظاره کردند که این نظام مسئولینی نیز دارد که اینگونه تخلفات را بر نمی تابند . نظام مدیرانی دارد که حاضر نیستند در برابر پایمال شدن حقوق مردم و بی عدالتی ساکت بنشینند .... افرادی همچون مهندس مروتی و دادستان حقی ثابت کرده اند که با هیچ فرد و یا گروهی عهد اخوت نبسته اند ....سرلوحه کار آنان خدمت بی منت است و بس ...
این سایت از طرف مردم شریف و قدرشناس بندرترکمن از این اقدام قاطع وشجاعانه مهندس مروتی ومهندس چراغعلی و کارشناسان استانداری تقدیر و تشکر نموده و امیدوار است هر چه سریعتر عدالت و قانون در شهرداری بندرترکمن حکمفرما شود ...

 

ارسال نظر

آخرین اخبار