نظام استکبار با برهم زدن وحدت و اختلاف افکنی علاوه بر پیاده سازی سیاست خود در کشورهای منطقه ، با ابزارهای رسانه ای و تبلیغی ، اسلام هراسی را در کشورهای غربی بصورت حرفه ای دنبال نموده تا علاوه بر فشار بر زندگی مسلمانان و کم کردن اعتقادات آنان ، موج پیوستن مذاهب دیگر به دین اسلام را نیز کاهش دهند .

تلاش غرب برای تفرقه افکنی بین مسلمانان

سوء استفاده از ابزارهای اعتقادی دیر زمانی است که توسط استکبار پایه ریزی شده  و با برنامه ریزی های دقیق در جهت به انحراف بردن اصول و افکار و اعتقادات دینی ، برای پیش برد مقاصد شوم خود از آن بهره می برند .

به گزارش گلستان 24 ، درجامعه اسلامی نیز از این دست موارد کم نیست . نفوذ به بزرگان مذاهب و پرورش افراد آموزش دیده در جهت اهداف خود ، در تاریخ گذشته و معاصر نیز به وفور مشاهده می شود  . در این خصوص  نیز میتوان نمونه های بارزی را بیان کرد .

از مشخص ترین نمونه ها در دوره معاصر میشود به فرقه های حجتیه و بهاییت در بین شیعیان و وهابیت در میان اهل تسنن اشاره کرد که هر کدام با دسیسه  انگلیسی ها  شکل گرفته و با حمایت و پشتیبانی آنان در راه انحراف به روند خود ادامه داده تا بتوانند در جهت منافع غرب و ضربه زدن به جامعه های اسلامی پیش بروند و البته از مهمترین اهدافشان نیز ایجاد تفرقه بین مسلمین است . در حال حاضر نیز پرورش نیروهای شیعه آمریکایی با تفکر عمامه انگلیس و پرورش القاعده و داعش از تفکر وهابی ها در جهت جنگ و درگیری بین مسلمانان یا در جهت اهداف خود سود می برند .

در حال حاضر که سران فاسد این گروه ها ، مردم جاهل را جذب می کنند و اسلام را سرکوب و نیروهای انقلابی و مقاومت را  به صحنه آورده و با ایجاد درگیری های طولانی و سخت ، فرسوده و ضعیف می نمایند ، وظیفه عالمان و نیروهای اصیل اسلامی سنگین تر میشود  تا با روشنگری و مواضع شفاف دست پلید غرب را آشکار نمایند و در جهت وحدت اسلامی گام بردارند .

غرب

نظام استکبار با برهم زدن وحدت و اختلاف افکنی علاوه بر پیاده سازی سیاست خود در کشورهای منطقه ، با ابزارهای رسانه ای و تبلیغی ، اسلام هراسی را در کشورهای غربی بصورت حرفه ای دنبال نموده تا علاوه بر فشار بر زندگی مسلمانان و کم کردن اعتقادات آنان ، موج پیوستن مذاهب دیگر به دین اسلام را نیز کاهش دهند . در این راستا با برنامه ریزی های امنیتی دقیق چندین عملیات تروریستی در کشورهای غربی انجام داده که به بزرگ ترین آن عملیات ها 11 سپتامبر و آخرین آن ، حمله به دفتر هفته نامه در فرانسه می توان اشاره کرد .

هر چند که با لطف خداوند متعال ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و هر روز حیله های کشورهای غربی به خودشان برمیگردد و آنها در آتش بی اعتقادی خود می سوزند .اما ملت های مسلمان باید آگاهانه تر و بزرگان دین نیز باید هوشیارانه تر  نسبت به دسیسه های کثیف دشمنان که در بسته های الوان تزئین شده و به طور حتم بی طمع برای ما پیشکش نمی کنند ، عمل نمایند .  

ارسال نظر

آخرین اخبار