پس از جمع آوری و متوقف کردن سانتریفیوژها و همچنین تعطیلی ساخت سانتریفیوژهای از نسل اول، سیل انتقادات و ناراحتی ها علیه تیم مذاکره کننده روانه شد که باعث شد جناب مذاکره کننده ایرانی ناراحت بشوند

سانتریفیوژهای به درد نخور!

به گزارش گلستان 24، پس از جمع آوری و متوقف کردن سانتریفیوژها و همچنین تعطیلی ساخت سانتریفیوژهای از نسل اول، سیل انتقادات و ناراحتی ها علیه تیم مذاکره کننده روانه شد که باعث شد جناب مذاکره کننده ایرانی ناراحت بشوند و یک روز کامل برای چند ساعت سردرد بگیرند.

اصلاً این منتقدان به کل بی سوادند و نم دانند سانتریفیوژ چیست. فقط منتظرند یکی یک حرکت خیرخواهانه برای پیشرفت کشور بکند و پلی برای ورود اروپا و آمریکا به کشور بسازد و بیایند اعتراض کنند و نقدش کنند. این جماعت بی شناسنامه نمی دانند که سانتریفیوژ چیز به درد بخوری نیست. اگر خوب بود نگهش می داشتیم، در واقع داریم 1+5 ای ها را گول می زنیم و چیز به درد نخور می دهیم در ازایش آنها هم پول هایمان را می دهند و تحریم ها بر می دارند.

همه مشکلات کشورمان زیر سر همین سانتریفیوژهاست، از الودگی هوا بگیرید تا گرانی تخم مرغ! نیروگاه اراک هم خوب نبود. فردو هم خوب نبود. همه این ها به درد نخور هستند. ما برنده ایم که توانستیم همه چیزهای به درد نخور کشورمان را تحویل 1+5 ای بدهیم و از شرشان خلاص بشویم.

در واقع مردم باید قدردان ما هم باشند که با یکسری چیز به درد نخور ارتباطمان را با جهان برقرار کردیم. حالا دیگر وزیر و نمایندگان اسپانیا و ایتالیا و فرانسه و... می آیند به خاک ایران و می روند. کشورمان می شود تفرجگاه مسئولین رده بالای خارجی آنهم از نوع اروپایی اش.

می دانید همین که اینها بیایند و بروند حتی اگر کاری هم نکنند چقدر برای ایران منفعت دارد! اینطوری ما هم می شویم جزء کشورهای متمدن، چرا که مک دونالد و ده ها فروشگاه در ایران نمایندگی می زنند.

ما مطالعه کردیم و دیدیم که سانتریفیوژها به درد نخور هستند و تصمیم گرفتیم دولتمان بنیان گذار پاکسازی زباله ها از سطح کشور و خارج کردن آن از کشور. در ازای آن واردات کالاهای به درد بخور را افزایش می دهیم.

البته به تازگی به این نتیجه رسیده ایم که موشک های بالستیک و تجهیزات نظامی هم اساساً چیز خوبی نیستند. این چیزها ایران را در جامعه جهانی خشن جلوه می دهند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار