بنابر شواهد آشکار اصلاح طلبان شورای شهر این روزها سخت درپی برنامه ریزی برای انتخابات آینده شورا هستند و عملا خدمت به مردم را به فراموشی سپرده اند.

برنامه اصلاح طلبان برای سیاسی کردن شورای شهر تهران

به گزارش گلستان24، بنابر شواهد آشکار اصلاح طلبان شورای شهر این روزها سخت درپی برنامه ریزی برای انتخابات آینده شورا هستند و عملا خدمت به مردم را به فراموشی سپرده اند .بنابراین گزارش جریان اصلاح طلب شورای شهر که از ابتدای تشکیل شورای شهر در سال 92 با هدایت بیرونی روبرو بود این روزها به شدت تحت تاثیر این هدایت بیرونی به دنبال سیاسی کاری با هدف ایجاد هیجانات کاذب در شورای شهر می باشد.

گزارش ها  حاکی از آن است که اخیرا در جلسه ای که با حضور برخی از اعضای فعلی شورای شهر در حضور (م.خ) برگزار شده است تجربه شورای شهر اول بعنوان تجربه موفق در امر شوراها یاد شده است و حتی به اعضای فعلی شورای شهر گفته شده که کمی از "جربزه" اعضای شورای اول یاد بگیرند! این چهره اصلاح طلب معتقد است که شورای شهر حتی از ریاست جمهوری 96 برای اصلاح طلبان مهم تر است.چه اینکه کاندیدای اصلاح طلب خاصی برای ریاست جمهوری وجود ندارد و در نهایت حسن روحانی را باید حمایت کرد. ولی شورای شهر می تواند ادامه پیروزی انتخابات مجلس در تهران باشد با این تفاوت که مدیریت کلان شهری مثل تهران در دست اصلاح طلبان خواهد بود.


همچنین در این جلسه با اشاره بدهی های دولت به شهرداری و اینکه شهرداری با وجود تحریم ها و بدون کمک دولتی توانسته شهر تهران را اداره کند بعنوان نقطه قوت شهردار تهران باد شده و مقرر گردید که تخریب عملکرد شهرداری در اذهان عمومی با ادعاهای مختلف در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گیرد. د ر این جلسه که (الف) یکی از اعضای برجسته ستاد میرحسین موسوی در سال 88 نیز حضور داشت قرار شد با توجه به نزدیکی بسیار زیاد نامبرده به دولت برای این بخش بدهی های دولت به شهرداری عملیات خاصی تدارک ببیند و با برخی وزارتخانه های مرتبط رایزنی نموده تا با انجام برخی اظهارت موضوع بدهی ها دولت به شهرداری را د رمحاق فرو ببرند.پس از این جلسه بود که یکی ا زمعاونین وزاتخانه مرتبط با عملکرد شهرداری گفت: «دولت به شهرداری‌ها بدهکار نیست.به نحوه مدیریت شهر تهران بین سال‌های 1385 تا 1392 اعتراض داریم»

به نظر می رسد در طی ماه های آینده منتهی به انتخابات شورای شهر تهران شاهد بروز اظهاراتی به مراتب تندتر و تخریبی تر از سوی اصلاح طلبان داخل و خارج از شورای شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تهران پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار