سید محسن میر حسینی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد:

این نامه، یک نامه غیر منتظره و بسیار به جا و به موقع بود. مطمعنا ایشان کاری را انجام دادند که باید بسیاری از مسئولین، خیلی زودتر از این ها انجام می دادند و با همکاری هم به ترویج فرهنگ ناب اسلامی در سطح جهان می پرداختند.

نامه رهبری بسیار غیر منتظره، به جا و به موقع بود

سید محسن میر حسینی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، مبنی بر شناخت بی واسطه آنان از اسلام گفت: این نامه، یک نامه غیر منتظره،  بسیار به جا و به موقع بود. مطمعنا ایشان کاری را انجام دادند که باید بسیاری از مسئولین، خیلی زودتر از این ها انجام می دادند و با همکاری هم به ترویج فرهنگ ناب اسلامی در سطح جهان می پرداختند. حضرت آقا با یک نامه توانستند کاری انجام دهند که خیلی ها نمی توانستند انجام دهند. این کار قطعا تاثیر بسیار زیادی در قشر جوان و ذهن های بیدار جوانان اروپا خواهد داشت و باعث یک شناخت خوب و کامل از دین اسلام در سطح جوانان اروپا و آمریکای شمالی می شود.

RR

میر حسینی در ادامه افزود: ایشان خطاب به جوانان فرمودند که آینده در دست شما جوانان است. ایشان با این نامه از جوانان خواستند که مستقیما به سراغ شناخت دین اسلام بروند و زمانی که آن ها مستقیم به قرآن، احادیث وآموزه های دین اسلام مراجعه کنند، شناختی واقعی از دین اسلام پیدا خواهند کرد. این شناخت واقعی در دنیا تاثیر مثبتی خواهد داشت.

ارسال نظر

  • علی ابادی
    0

    ای ول به علی ابادی ها

    عکس پیاده روی اربعین هست؟

آخرین اخبار