عیسی پایین محلی یکی از اعضا تشکل مردمی یاران دکتر احمدی نژاد

بعضی به گونه ای رفتار کردند که انگار انقلاب شد که یک عده بروند و عده دیگری بیایند؛ حالا بالاخره جایی درست شد که ما،دو،سه،پنج دسته بشویم و مرتب با هم مسابقه بدهیم.

فراموشی اصل و آرمان انقلاب منشا بسیاری از مشکلات کشور است

به گزارش گلستان24، وی در این یادداشت فراموشی اصل و آرمان انقلاب را منشا بسیاری از مشکلات کشور دانست.

پایین محلی افزود: فکر می کنم بسیاری از مشکلات و نواقصی که ما تحمل کردیم و دیدیم، ناشی از فراموشی اصل انقلاب و آرمان انقلاب است.

عیسی پایین محلی طاهری

بعضی به گونه ای رفتار کردند که انگار انقلاب شد که یک عده بروند و عده دیگری بیایند؛ حالا بالاخره جایی درست شد که ما،دو،سه،پنج دسته بشویم و مرتب با هم مسابقه بدهیم.

یک دوره آن ها بیایند و بعد مردم دلزده بشوند،بعد ما کمی تبلیغات کنیم و جای آن ها بیاییم، یک دوره ما باشیم.آن ها اثاث کشی کنند بروند.ما اثاث کشی کنیم.دوباره ما اثاث کشی کنیم،آن ها بیایند.

همین طور این ادامه داشته باشد تا کی؟ این خودش یک سرگرمی است.یا اخیرا که بعضی ها[می گویند] انقلاب کردیم که به بعضی هدف ها،مثل توسعه سیاسی،اقتصادی و از این چیزها دست پیدا کنیم.

شما می دانید که هدف انقلاب بسیار برتر و بالاتر از این حرف هاست.اصلا جنس این انقلاب با جنس حرکت های معمولی که در دنیا هست،به طور کامل متفاوت است.این انقلاب رسالتی الهی و تاریخی بر دوش دارد.به نظرم این رسالت با لطف بر عهده این انقلاب و ملت ایران گذاشته شد.

وقتی ما تاریخ این ملت و انبیاء را مطالعه می کنیم، اگر دقت کنیم این مطلب خودش را به وضوح نشان می دهد که دست و اراده ای بالای سر ملت ایران بوده و او را تربیت کرده و ساخته و برای انجام این مسئولیت و رسالت بزرگ آماده کرده است که همان ادامه رسالت انبیاست.انبیای الهی همه، یکی پس از دیگری آمدند تا برای یک حرکت عظیم و بزرگ و یک وعده حق الهی مقدمه سازی کنند.

همه همان را دنبال کردند. اگر این هدف را از حرکت انبیاء بگیریم، چیزی باقی نمی ماند. فرض کنید یک پیامبر الهی بیاید در گوشه ای از این کره خاکی یک جامعه عادل و موحدی را برپا کند و برپاتمام شود، این به چه درد می خورد؟ مگر این که بپذیریم همه انبیاء آمدند قدم به قدم حرکتی را برای تحقق آن هدف عظیم جلو بردند، آن که برپایی حکومت جهانی اسلام به دست فرزند پیامبر و حضرت زهرا، حضرت بقیه الله الاعظم_ارواحنافداه_است.انقلاب اسلامی فقط در همین راستا قابل تفسیر است و اگر در این راستا تفسیر کنیم، آن وقت مسئولیت و وظایف امروز ما در جهات گوناگون به خوبی روشن می شود.

* پرهیز از مرزبندی های کاذب میان نیروهای انقلاب

یکی از دغدغه های من این مرزبندی های کاذبی است که بین نیروهای انقلاب در بحث های تئوریک اتفاق افتاده است.آن هایی که به مبانی نظام و جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند، از دایره بحث ما خارج هستند. اما خیلی وقت ها من می بینم بین برادرانی که از بن دندان به همه اصول و ارزش های انقلاب پایبندند، بر اساس مرزبندی های فضایی و موهوم، فاصله می افتد.

2015-04-01-11-31-36

از جمله این ها بحث های اقتصادی و سیاسی است. امام فرمودند اگر همه انبیاء این جا باشند، هیچ اختلافی بین آن ها نیست. چرا اختلاف نیست؟ آیا انبیاء با هم تفاوت ظرفیت، سعه وجودی و فهم و درک ندارند؟ حتما دارند.اما چرا با هم اختلاف ندارند؟ به خاطر یک اصل؛ و آن این که همه تنها و تنها برای خدا کار می کنند. من فکر می کنم آنچه ما را به هم پیوند می دهد و دل هایمان را به هم نزدیک می کند و اجازه می دهد در یک فضای پر از تفاهم با هم کار بکنیم، آن اعتقاد به خدا و اخلاص در کارهاست.اگر این باشد، چه اختلافی با هم داریم؟ می نشینیم و گفتگو می کنیم.

آن چیزی که به نفع کشور و انقلاب و در چارچوب منافع است و بر پایه اصول اسلامی است، انتخاب می کنیم و با هم جلو می رویم. چرا از اول یک خط کشی بین خودمان و مرزبندی های جدید بین خودمان درست می کنیم؟ من نگرانم که در آینده این مرزبندی ها مثل همان مرزبندی های چپ و راستی باشد که بیش از سی سال قبل بین نیروهای انقلاب به طور کاذب درست شد و نهایتا به رویارویی کشید. از همین الان باید چاره کنیم.

*هدف اساسی انقلاب اسلامی برای ایجاد جامعه الگو

هدف اساسی انقلاب اسلامی ساختن جامعه ای شاهد و وسط است؛ جامعه شاهد مبتنی بر عدالت، کرامت و عزت انسان ها.

این ها معیارهایی است که می توان جامعه الگو را با آن ها سنجید. جامعه وسط همواره در حال حرکت رو به کمال و تعالی است.اگر جهت گیری درست باشد و حرکت هم باشد، ان شاءالله تعالی اتفاق خواهد افتاد و هر روز یک قدم به جلو خواهیم رفت. اگر مسیر را درست انتخاب کنیم، هر روز یک گام به اجرای کامل عدالت نزدیک تر می شویم و یک قدم به جامعه وسط که همان جامعه الگوی اسلامی و الهی است، نزدیک می شویم ان شاءالله.

سروران عزیز! با این بیان واضح می شود که حکومت اسلامی که امروز لباس جمهوری اسلامی را بر تن دارد، وظیفه ای جز تمهید مقدمات برای آن واقعه بزرگ ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار