در بررسی اقدام و عمل دولت؛

امروز دولت محترم بعنوان ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این عرصه اهتمام بیشتری داشته باشد تا کشور ما با فرمول اقتصاد مقاومتی در مقابل دشمنان سربلند باشد.

دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری داشته باشد

سیروس کمی، فعال فرهنگی شهرستان بندر ترکمن، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، گفت: پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی با اقدامات سفارشی امکان پذیر نیست و تلاش و جدیت می خواهد. خوشبختانه دولت همه تیم را بکار گرفته تا شعار رهبر معظم انقلاب عینیت بخشد.

وی با اعتقاد به این که دولت در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با کاهش وارادات و افزایش صادرات قدم بزرگی را برداشته است افزود: اجرایی کردن سیاست های اقتصاد,مقاومتی تنها وظیفه دولت نیست بلکه مجلس هم به همراه بخش خصوصی باید زمینه های لازم را فراهم کنند.

 

سیروس کمی اقدام و عمل

 

کمی ادامه داد: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی مردمی بودن اقتصاد است . مردم عزیز باید با اصلاح الگو مصرف برای اجرای سیاست های ابلاغی رهبر معظم در راستای اقتصاد مقاومتی در کنار دولت باشند تا همدلی و همزبانی برای دولت و ملت و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

فعال فرهنگی شهرستان بندر ترکمن همچنین عنوان کرد: تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دولت و ارزیابی مدیران بر مبنای اجرای سیاست های اقتصاد مقاوتی از برنامه های دولت می باشد. امیدواریم همه ارکان نظام برای عملی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب پیشقدم باشند نقشه راه مسئولین و بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است. زیرا دشمن امروز تحریم اقتصادی را برای جلو گیری از رسیدن کشور ما به پیشرفت در دستور کار قرار داده است.

 وی خاطر نشان کرد: امروز دولت محترم بعنوان ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این عرصه اهتمام بیشتری داشته باشد تا کشور ما با فرمول اقتصاد مقاومتی در مقابل دشمنان سربلند باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار