آیت الله خاتمی بند بند نامه رهبری به جوانان امریکا و اروپا را حاوی نکات مهمی دانست و گفت: روش مقام معظم رهبری که سیمای استدلالی و منطقی اسلام را عرضه کردند، بهترین راه خنثی کردن این روش آنها بود.

واکنش خاتمی به نامه امام خامنه ای به جوانان اروپا

 آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نامه رهبری به جوانان امریکا و اروپا گفت: نامه مقام معظم رهبری نامه ای از دل برآمده و بسیار مستند است. وجدانهای بیدار جوان در غرب مخاطب مقام معظم رهبری بودند. 

به گزارش گلستان 24، خطیب نماز جمعه تهران آیت الله خاتمی با بیان اینکه آن‌چنان‌که ملاحظه کردید واکنش جوانان غرب واکنش بسیار مثبتی بود، گفت: در این نامه مقام معظم رهبری سیمای خردورزانه اسلام را به طور مستدل مطرح کردند و جوانان غرب را به نگاه عمیق از اسلام فراخواندند و خواستند که جوانان غربی برای فهم اسلام، تحت تأثیر جوسازی های رسانه ای قرار نگیرند و به جای اسلامی که رسانه های استکباری مطرح می کنند به دنبال درک حقیقت اسلام باشند.

وی با اشاره به اینکه بند بند فرمایشات مقام معظم رهبری حاوی نکات مهمی است، گفت: در هر حال جا دارد رسانه ها در رابطه با بند بند این محور فرمایشات مقام معظم رهبری کار کنند و از آن تبیین داشته باشند.

خطیب نماز جمعه تهران در پاسخ به این سوال که رهبر انقلاب چه ضرورتی احساس کردند که این نامه را نوشتند، تصریح کرد: ضرورت مسئله این است که ما منطق داریم، «قل هاتوا برهانکم» شعار قرآن است. رسانه های غرب با ایجاد گرد و خاک می خواهند این منطق جاذبه ساز را منزوی کنند و این روش مقام معظم رهبری که سیمای استدلالی و منطقی اسلام را عرضه کردند، بهترین راه خنثی کردن این روش آنها بود./هم اندیشی
 

ارسال نظر

آخرین اخبار