«سیده فاطمه حسینی» نماینده محترم مردم تهران باید توضیح دهد که آیا از فرار همسر خود از خدمت سربازی و تصدی مشاغل متعدد خلاف قانون (مدیریت عاملی هم‌زمان چند شرکت بزرگ اقتصادی دولتی) خبر دارد و اگر خبر دارد آیا تا کنون واکنشی به اعمال غیرقانونی همسر خویش نشان داده است یا خیر؟

داماد صفدر حسینی کیست و در کجا مشغول است؟

به گزارش گلستان 24، «سیدهانی میرمحمدعلی» سرامیک فروش سابق و مهندس عمران فعلی، همسر «سیدفاطمه حسینی» است که با رانت پدر همسر خود و با مساعدت «حمید پورمحمد گل سفیدی» قائم مقام وقت بانک مرکزی مجوز یک صرافی را دریافت کرد و در اوج بحران ارز در سال‌های ابتدایی دهه ۹۰، ده‌ها میلیارد تومان پول را جابجا کرد. وی پیش از وصلت با خانواده حسینی، در خیابان ولیعصر تهران روبروی بیمارستان دی، در مغازه دو دهانه پدرش کاشی سرامیک و کاسه توالت می‌فروخت، اما زندگی «سیدهانی میرمحمدعلی» پس از این ازدواج تغییر کرد.

عماریون نوشت؛ «سیدهانی میرمحمدعلی» که تا پیش از این به دلیل فرار از خدمت سربازی نتوانسته بود دانش‌نامه خود را اخذ کند، به ناگاه با اخذ مجوز صرافی پول هنگفتی را به جیب زد و پس از آن توانست به معاونت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ بزرگ سرمایه‌گذاری «صبا جهاد» منصوب شود.

از فعالیت‌های هلدینگ صبا جهاد می‌توان به سرمایه گذاری در مسکوکات، فلزات گرانبها، گواهی سپرده بانکی و سپرده‌های سرمایه‌گذاری نزد بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مجاز، سرمایه گذاری در دارایی های فیزیکی، پروژه های تولیدی، پروژه های ساختمانی و ارائه خدمات مرتبط با بازار اوراق بهادار مانند: پذیرش سمت در صندوق های سرمایه گذاری، تأمین مالی بازارگردانی اوراق بهادار، مشارکت در تعهد پذیره نویسی اوراق بهادار، تضمین نقد شوندگی اصل یا حداقل سود اوراق بهادار اشاره کرد.
 
 
 «سیدهانی میرمحمدعلی» که متولد سال ۱۳۵۹ و از خدمت سربازی «فرار»ی است، به جز عضویت در هیئت مدیره «هلدینگ صبا جهاد» سمت‌هایی چون؛ رییس هیات مدیره پترو دژ پارس، معاونت فنی و عمرانی شرکت کیسون، مدیرعامل شرکت تضامنی و اعتباری تهران (صرافی معروف و یکی از دو متهم اختلاس ۷۰۰۰ میلیارد تومانی) و مدیرعامل شرکت محراب عمران تهران و ... نیز هست که مجموع درآمد وی از رانت خانوادگی  بسیار بیشتر از درآمد پدر همسرش در صندوق توسعه ملی است، به طوری که پدر وی پس از تصدی این مشاغل توسط «داماد سیدصفدر حسینی» توانسته یک منزل ویلایی بسیار بزرگ در منطقه توانیر تهران خریداری کند.

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار