حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در مصاحبه با گلستان24؛

از آن جایی که رسانه های بیگانه و برخی در داخل از این قضیه سوء استفاده کردند، حضرت آقا مصلحت دیدند که این موضوع را به صورت علنی هم بیان کنند تا جلوی سوء استفاده ها گرفته شود.

رسانه های بیگانه و برخی در داخل از سخنان حضرت آقا سوء استفاده کردند / نامه احمدی نژاد به رهبری تبعیت از سخنان ایشان بود

سیدعلی طاهری، نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، گفت: مطلبی که حضرت آقا به جناب احمدی نژاد فرمودند ، جای تحلیلی باقی نگذاشته است. حتی اگر ایشان در جایگاه رهبری هم نبودند، در جایگاه یک برادر مومن، وقتی کسی تقاضای مشورت می کند، نظرشان را اعلام می کردند. حال ایشان در جایگاه رهبری هستند و باید مراقب صلاح کل جامعه باشند، در جایی که مطلبی به ذهنشان میرسد که به نفع کل جامعه یا خود فرد می شود، اظهار نظر می کنند.

وی درباره علت این توصیه رهبری به احمدی نژاد بیان کرد: حضرت آقا فرمودند احساس من بر این است که ورود ایشان به عرصه انتخابات، جامعه را دو قطبی می کند. در این صورت مردم برای انتخاب دچار سردرگمی می شوند. در فضایی که جامعه دوقطبی شد، آن انتخابی که باید مردم با فراغ خاطر داشته باشند و بین گزینه ها به گزینه اصلح خود برسند، انتخاب سخت می شود و عرصه بر مردم به جهت جوی که در جامعه دوقطبی ایجاد شده است تنگ می شود. بنابراین حضرت آقا که می خواهند مردم در انتخاب خود دچار سردرگمی نشوند، صلاح دیدند این نکته را به آقای احمدی نژاد بگویند.

 

سیدعلی طاهری احمدی نژاد

 

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: از آن جایی که رسانه های بیگانه و برخی در داخل از این قضیه سوء استفاده کردند، حضرت آقا مصلحت دیدند که این موضوع را به صورت علنی هم بیان کنند تا جلوی سوء استفاده ها گرفته شود. جامعه ما نیاز به آرامش دارد و تنشی که از طریق بیگانگان ایجاد شده بود اصلا به صلاح جامعه نبود و ارامش کشور را بر هم میزد.

وی عنوان کرد: بعد از فرمایشات حضرت آقا، همانطور که انتظار می رفت چنین کسی که خود را ولایی می داند و مخاطب حضرت اقاست،  با نامه ای که نوشتند اظهار تبعیت کردند و جای تشکر دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار