جوانان خشمگین فلسطینی همزمان با برگزاری مراسم دفن شیمون پرز، تصاویر این جنایتکار جنگی و اوباما و نتانیاهو را به آتش کشیدند.

فلسطینی‌های خشمگین تصاویر اوباما، پرز و نتانیاهو را به آتش کشیدند

به گزارش گلستان24، ده‌ها جوان فلسطینی، تصاویر شیمون پرز نخست وزیر اسبق و رئیس سابق رژیم صهیونیستی را همزمان با برگزاری مراسم دفن این جنایتکار جنگی در قدس اشغالی، به آتش کشیدند، فلسطینی‌ها همچنین خشم خود را از مشارکت هیئت تشکیلات خودگردان به ریاست ابومازن در این مراسم ابراز کردند.

جوانان فلسطینی همچنین تصاویر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی رژیم اشغالگر قدس و باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا را به آتش کشیدند، آنها لفظ جنایتکار را به زبان انگلیسی بر روی این تصاویر نوشته بودند.

یکی از این جوانان گفت : این اقدام(آتش زدن تصاویر پرز، نتانیاهو و اوباما) پیامی است مبنی بر این‌که پرز و کسانی که از اقدامات وی تمجید کردند وکسانی که در مراسم دفن وی مشارکت داشتند، همگی در جنایت علیه ملت بی‌دفاع فلسطین شریک و همدست وی هستند حتی اگر بخواهند بر طبل تلاش برای پایان دادن به این درگیری‌‌ای که از چندین دهه وجود دارد،‌بکوبند،‌نمی‌توانند این حقیقت را مخفی کنند.

 

خاطر نشان می‌شود در پی مشارکت ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان و مقامات برخی کشورهای عربی در مراسم دفن جلاد کشتار قانا، موجی خشم و محکومیت سرزمین‌های فلسطینی را فرا گرفته است.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار