دبیرکل حزب مردمی اصلاحات :

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پیش‌بینی کرد که با توجه به رقبای احتمالی روحانی در انتخابات سال ۹۶، وی رقابت سختی را پیش روی خود دارد.

روحانی سال ۹۶ رقابت سختی پیش رو دارد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات  با اشاره به انتخابات سال 96 اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال رد صلاحیت شدن آقای روحانی وجود دارد، به همین دلیل اصلاح‌طلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که حتماً فردی را به عنوان کاندیدای دوم خود در نظر بگیرند و از هم اکنون به آن دقت توجه کنند.

دبیر کل

وی افزود: اصلاح طلبان حتی می‌توانند با معرفی کاندیدای دوم، آرای خاکستری و رأی‌هایی که متفرقه هستند را جمع آوری کند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اعلام این پیشنهاد که گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب با برگزاری نشستی، نسبت به جایگزینی برای آقای روحانی همفکری داشته باشند، گفت: معتقدم باتوجه به رقبایی که در این دوره معرفی خواهند شد آقای روحانی رقابت سختی در پیش خواهد داشت.

فومنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای مشورتی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نشان دادند دیگر کارایی سابق را ندارند و در جذب نیروها ضعیف شدند،گفت: پیشنهاد می‌کنیم اصلاح‌طلبان پارلمان بزرگان اصلاح‌طلب را شکل دهند و از گروهها و احزاب اصلاح طلب با همه تفکرات و اندیشه نشستی را برگزار کنند و یک تصمیم قاطع بگیرند.

وی تاکید کرد: اگر اصلاح طلبان نتوانند در این دوره کاندیدا معرفی کنند در دوره‌های دیگر با مشکلات زیادی مواجهه می‌شوند.

فومنی همچنین درباره خروج اصلاح طلبان از شورای سیاست گذاری تصریح کرد:زیاده‌خواهی در برخی از اشخاص عضو این شورا باعث شده خروج اصلاح طلبان شده‌است. متاسفانه در این شورا به جای تصمیم‌گیری احزاب اشخاص تصمیم می‌گیرند و برخی هم از بیرون خط می‌دهند و این موضوع باعث اعتراض گروه‌های اصلاح طلب شده است‌.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار