تحولات میدانی بزرگ حلب در راه است

کارشناس نظامی سوری گفت: ارتش سوریه همزمان با پیاده کردن طرح تفکیک غیرنظامیان از افراد مسلح در محله‌های شرقی حلب طی روزهای آتی، عملیات نظامی بزرگی را برای یک‌سره کردن کار تروریست‌ها به اجرا خواهد گذاشت.

 اهتمام ارتش سوریه به حفظ جان غیرنظامیان

به گزارش گلستان24،«زکریا شحود» نویسنده و کارشناس نظامی سوریه اظهار داشت: تصمیم ارتش سوریه بر کاستن از شدت عملیات خود در محله‌های شرقی حلب و کمک به غیرنظامیان در خروج از این منطقه در راستای تلاش ارتش برای حفظ جان اهالی این منطقه است .

وی ضمن تاکید بر پایبندی ارتش سوریه و نیروهای پشتیبان آن به اخلاق متعارف در جنگ گفت: ارتش و رهبری سوریه مشغول نبرد در خاک کشورشان هستند و غیرنظامیان حاضر در مناطق درگیری بخشی از ملت سوریه محسوب می‌شوند.

شحود افزود: ارتش سوریه پیروزی‌های خود طی نبرد پنج ساله با تکفیری‌ها را مدیون پشتیبانی ملتش است از همین رو همواره بر حفظ جان آنها تاکید دارد .

کارشناس سوری گفت:‌ فرماندهی ارتش سوریه پیش از این چندین طرح برای تفکیک غیرنظامیان از افراد مسلح در محله‌های شرقی حلب به اجرا گذاشت تا کار پاکسازی این منطقه از وجود تروریست‌ها آسان شود، علاوه بر اینکه فرمان عفو ریاست جمهوری همچنان پابرجاست تا افراد مسلحی که مایل به تسلیم و بازگشت به زندگی طبیعی هستند خود را تسلیم ارتش سوریه کنند.

شحود افزود: تصمیم عملیات نظامی برای یکسره کردن کار تروریست‌ها در محله‌های شرقی حلب به منظور پایان دادن به جدایی این منطقه از غرب حلب است تا با پاکسازی همه شهر حلب، تروریست‌ها به حومه آن انتقال یافته و تلاش‌ها بر آنجا متمرکز شود چون دولت سوریه تلاش می‌کند برگه حلب را از چنگ آنهایی که در محافل بین المللی به دنبال معامله بر سر آن هستند، خارج کند.

وی در پایان تاکید کرد: نقشه‌های عملیات نظامی حلب در شرف اجراست و طی روزهای آتی شاهد تحول میدانی بزرگ در صحنه حلب خواهیم بود.

منبع: فارس 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار