محمدی در حمایت از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم در حمایت از دانش‌آشتیانی گفت که وی یک معلم ریاضی موفق بود.

دانش‌آشتیانی یک معلم ریاضی موفق بود

به گزارش گلستان24، داوود محمدی نماینده اصلاح‌‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 11 آبان) قوه مقننه در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: در زمینه اعتقادی دانش آشتیانی می‌توانم بگویم که وی در خانواده‌ای مذهبی و پدرش هم امام جماعت یکی از مساجد تهران و یکی از افراد موثر در دوران قبل و بعد از انقلاب بود.

به گزارش گلستان24

وی افزود: دانش آشتیانی فردی تاثیرگذار در تشکلهای اسلامی دانشجویان در زمان قبل و بعد از انقلاب بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب لباس سپاه را به تن داشت و بر اساس حرف امام به سپاه پیوست. همچنین وی از دست پروردگان شهید رجایی بوده و  از خصوصیات اخلاقی وی پاکدستی، اعتقاد، رعایت احکام است مثال زدنی است.

محمدی درباره تخصص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: دانش آشتیانی در زمینه تعلیم و تربیت از تخصص کافی برخوردار است همچنین وی یک معلم ریاضی موفق بود.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش باید به سمت تخصصی‌شدن پیش برویم، اظهار کرد: دانش آشتیانی در زمینه‌های تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش از تواناییهای بالایی برخوردار است. اقداماتی که وی در مسائل آموزشی انجام داده‌اند، نشاندهنده این است که می‌تواند سکاندار وزارت آموزش و پرورش باشد و این وزارتخانه را اداره کند. دانش آشتیانی همچنین از دبیران متدین و متعهد است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در زمان جنگ نزدیک به 80 دانش‌آموز دانش آشتیانی شهید شدند و عمدتا این موضوع بر اساس تاثیرگذاری و تربیت دانش‌آشتیانی بوده است. همچنین در زمینه مدرسه‌سازی در زمان انقلاب فعالیتهای زیادی داشته‌اند.

محمدی در مورد تخصص و حوزه مدیریی دانش آشتیانی گفت: وی حضور موثر در مدیریت خرد و کلان داشته، در وزارت علوم معاونت 3 دوره طرح و برنامه را داشته همچنین در این پست موفق هم بوده است. اگر ایشان موفق نبوده است چطور می‌شود که معاون 3 دوره وزارت علوم باشد؟

وی با اشاره به مدیریت دانش آشتیانی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در گذشته کارهای بزرگی انجام داده همچنین در استانهای محروم دبیرستانهای مختلف را ساختند. عملکرد دانش آشتیانی بر اساس استانداردها و علم و اندیشه است.


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار