۱۳ آبان ماه نماد استکبارستیزی ملت ایران است

استاد حوزه و امام جماعت اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه نماد استکبارستیزی ملت ایران است گفت: در روز ۱۳ آبان آحاد مردم اعم از شیعه و سنی با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی حضور می‌یابند و شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل را سرمی‌دهند.

مولوی حسینی: ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در ۱۳ آبان کوبنده‌تر از قبل فریاد می‌زنند‌

به گزارش گلستان24، مولوی سیدمحمد حسینی در بیرجند اظهار داشت: 13  آبان ماه نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

استکبارستیزی

وی افزود: ملت ایران ثابت کردند که هرگز در برابر استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی تسلیم نمی‌شوند و با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استکبارستیزی و به حقانیت نظام اسلامی پیشرو و رو به جلو حرکت می‌کند.

استاد حوزه و امام جماعت اهل سنت طبس مسینا گفت: روز 13 آبان ماه آحاد مردم اعم از شیعه و اهل سنت در کنار دانشجویان و دانش آموزان با حضور گسترده در مراسم گرامیداشت 13 آبان وحدت، اقتدار و پای‌بندی خود را با آرمانهای امام خمینی(ره) به نمایش می‌گذارند.

مولوی‌حسینی افزود: نیاز است مردم مسلمان ایران برای محکومیت آمریکا در راهپیمایی 13 آبان ماه حضور فعال داشته باشند و استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز اسلام در کشورهای اروپایی جایگاه خود را باز کرده است و مردم از گناه و معصیت خسته شدند و به سمت اسلام روی می‌آوردند و در این راستا مردم ایران 13 آبان با مشت‌های گره کرده ندای مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند.

وی اظهار داشت: امروز همه مسلمانان جهان می‌دانند آمریکا و اسرائیل دشمن همه مسلمانان است.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

  • حمید ناظمی
    0

    شعار مرگ بر؛ از اساس غلط است.
    بايد شکوفايي ديگران را بخواهي تا خودت نيز پيشرفت کني.

    مثال ميزنم:
    پيشوا علي دنبال چاه کندن براي فرمانده معاويه بود، اما خودش در چاه افتاد! در کنار کعبه دادگاهي تشکيل شد و او نيز مقصر دانسته شده و به مرگ محکوم شد.

    مثال ميزنم:
    پيشوا حسين، دنبال شکستن نمکدان براي فرمانده يزيد بود، اما خودش نابود شد! چون هيچ کسي نپذيرفت از او طرفداري کند و مردم به جنگ با او رفتند.

    چاه نکن بهر کسي، اول خودت دوم کسي
    جايي که نمک خوردي، هرگز نمکدان نشکن

    اگر علي، به حرف پيروانش گوش داده بود و و معاويه را پذيرفته بود، جهان اسلام را به آشوب و جنگ نميکشاند.
    اگر حسين، از روي ناچاري به ذلت و بيعت، تن داده بود و يزيد را پذيرفته بود، آن انتقامها و قيامها و کشتارها به وجود نيامده بود و مملکتشان رشد فراوان ميکرد و خودش نيز به قدرت و عزت بجاي شهادت ميرسيد.

    اگر کسي شايسته نباشد، هيچ کسي از او پشتيباني نخواهد کرد. علي و حسين، شايستگي نداشتند به همين دليل بود که مردم از آنها پشتيباني نداشتند و آنگاه که مردم قدرت به آنها دادند، اينها دنبال براندازي ديگران شدند و حرمت خون پيروان خودشان را نيز نگاه نداشتند.

    اما درباره آمريکا:
    وقتي شعار مرگ بر آمريکا و اسرائيل بدهي، آنچه بدست مياوري، يک "گناه و جرم" است و نتيجه انجام "گناه و جرم" چيست جز تعقيب و مجازات؟!

    مثال ميزنم:
    ايرانيها شعار مرگ بر آمريکا و اسرائيل دادند و اطلاع دادند که دشمن غرب هستند، آنها نيز لطف فرمودند براي مجازات کردن مردم، هشت سال جنگ و چهل سال تحريم ايجاد کردند!

    مثال ميزنم:
    يمني ها شعار مرگ بر آمريکا و اسرائيل دادند و رئيس جمهورشان را به بهانه بيرون کردند و همکاري با او نکردند، که نتيجه اين شد که الان با "تحميل جنگ" به مجازات برسند.

    ميگويند: جنگ حق و باطل است.
    اما پرسش اينست که چرا حق و باطل با يکديگر همکاري نکنند و چرا بجنگند؟!

    اگر شما پدري بداخلاق و برادري کلاهبردار داشته باشي، آيا شمشير برداشته و با او ميجنگي يا شعار مرگ بر ميدهي؟!

    اگر مردم ايران به جاي "انقلاب و قيام" بر عليه شاه و "ترور گرايي و شهادت طلبي" بر عليه نظام، به دنبال رفاقت با شاه و همکاري با او بودند، الان کشور ايران چندبرابر پيشرفت کرده بود و هسته اي شده بود.

    بنابراين: هميشه نياز است که ظلمها را فراموش کرد و سخاوت و بخشش داشت و با ظالمين مقبول، همکاري نمود.

    پيامبر مسيح فرمود: کسي که با شمشير زندگي کند، با شمشير ميميرد!
    (يعني: با نظام فاسد، جنگ نکن)

    پيامبر محمد فرمود: اگر در حکومت، کار به جدال و خونريزي کشانده شود، سکوت کن!
    (يعني: حاکم ظالم را تحمل بکن)

آخرین اخبار