مشخصا وی موافق سیاست های رسومی و گذشته آمریکا در قبال ایران است و باید گفت در صورت رئیس جمهور شدن خانم کلینتون، روابط اسرائیل با آمریکا بهبود خواهد یافت.

هیلاری کلینتون به جنگ ایران می آید

به گزارش گلستان24، پایگاه خبری "د نشنال" (Thenational) در گزارشی با عنوان "روابط ایران و آمریکا در زمان دولت هیلاری" نوشت: برخی از تحلیل گران ادعا می کنند که هیلاری کلینتون نیز مانند اوباما در زمینه سیاست های خاورمیانه ای و بخصوص کشور ایران، مانند اوباما عمل خواهد کرد.

هیلاری هیلاری کلینتون به جنگ ایران می آید

این پایگاه اماراتی نوشت: «در حقیقت خانم کلینتون، از توافق هسته ای حمایت کرده است اما این تمام داستان نیست و باید گفت در زمینه هایی تفاوت های جدی وجود دارد. اکنون سوال این است که آیا توافق هسته ای به همین شکل کنونی مورد حمایت هیلاری نیز واقع می شود یا نه؟

اکنون در زمینه سیاست های آمریکا در قبال کشور های خاورمیانه ای در زمان ریاست جمهوری جدید آمریکا باید سه مساله مورد بررسی قرار گیرد، ابتدا اینکه موضع آمریکا در قبال توافق هسته ای چه خواهد بود، دوم موضع آمریکا در قبال متحدانش چگونه است و سوم اینکه موضع آمریکا در قبال متحدان منطقه ای ایران و جنگ های نیابتی ایران چه خواهد بود؟»

د نشنال نوشت: «در حقیقت اوباما سیاست های واشنگتن را در قبال خاورمیانه تغییر داد و تا حد زیادی به نگرانی های واشنگتن و متحدان منطقه ایش در این زمینه توجه نکرد. وی همچنین به مخالفت های عربستان و اسرائیل در قبال سیاست های ایران توجهی نکرد و این موجب شد تا روابط بین ایران و آمریکا بهبود یابد و در عوض تنش میان اسرائیل و آمریکا افزایش یافت.

در حقیقت نیز باید گفت، خانم کلینتون هرگز موافق توافق هسته ای نبود تا اینکه خود وی وزیر امور خارجه آمریکا شد و بعد از تمام شدن ماموریتش نیز دیگر حامی این توافق نبود اما مشخصا اکنون به نفع او نیست که بخواهد سیاست کنونی را در زمینه تغییر دهد.

مشخصا وی موافق سیاست های سنتی و گذشته آمریکا در قبال ایران است و باید گفت در صورت رئیس جمهور شدن خانم کلینتون، روابط اسرائیل با آمریکا بهبود خواهد یافت. وی مخالفت و مقابله جدی تری با جنگ های نیابتی ایران در منطقه نشان خواهد داد و در مورد سوریه به مقابله با ایران خواهد آمد.»

این وب سایت اماراتی در پایان افزود: «با رئیس جمهور شدن هیلاری، اختلافات ایران و آمریکا افزایش خواهد یافت زیرا هیلاری مواضع محکمی را در قبال سوریه اتخاذ می کند و مقامات ایرانی نیز به خوبی این را میدانند و به همین دلیل آقای روحانی اخیرا گفته است که انتخابات آمریکا انتخابی بین بد و بدتر است.»


منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار