قدیری ابیانه:

مدیر تأسیس انجمن بین‌المللی نخبگان مسلمان گفت: دولت باید ملزم شود که جلوی بدعهدی آمریکا بایستد و باید ببینیم در این زمینه چه اقدامی انجام می‌شود، مجلس نیز در قبال بدعهدی آمریکا باید انقلابی برخورد کند.

مجلس در قبال بدعهدی آمریکا انقلابی برخورد کند

به گزارش گلستان24، محمدحسن قدیری ابیانه درباره تمدید شرایط اضطراری آمریکا علیه ایران اظهار داشت: به هر حال قرار است تغییرات در این کشور انجام شود، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت بعد از توافق با ایران ما تحریم‌ها را تشدید کردیم و بر همین اساس می‌توان گفت این تغییرات یعنی قرار است تحریم‌های آمریکا علیه ایران باز هم تشدید شود.

قدیری ابیانه

وی با بیان اینکه ما تنها راهی که داریم این است که براساس تعهداتی که انجام داده‌ایم مطالبات خود را درخواست کنیم، افزود: ما امتیازها را داده‌ایم، اکنون باید کاری کنیم که مطالبات خود را دریافت کنیم، راه ما این است که از آمریکا طلب‌کاری کنیم که البته آنها چیزی نخواهند داد.

عضو انجمن علمی علوم راهبردی و سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار داشت: ما باید کاری کنیم که آمریکا توافق را به هم بزند، چون به هم زدن توافق از سوی ما برای ایران هزینه دارد.

وی با اشاره به رفتار آمریکا در انجام تعهدات نسبت به ایران و عملکرد دولت و مجلس در قبال این بدعهدی تصریح کرد: من از مجلس چیزی نمی‌بینم، دولت باید ملزم شود که جلوی بدعهدی آمریکا بایستد و باید ببینیم در این زمینه چه اقدامی انجام می‌شود، مجلس نیز باید در قبال بدعهدی آمریکا انقلابی برخورد کند.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار