توطئه بهائیت در سایه غفلت مسئولان فرهنگی؛

گذشته از اینگونه اقدامات آشکار، یکی از اهداف اساسی فرقه بهائیت، تلاش جهت ضربه به اعتقادات و تضعیف پایه‌های ایمانی مردم مسلمان ایران است که در این راه، از روش‌ها و شگردهای مختلفی بهره جسته‌است؛ از نفوذ به مراکز آموزشی و فرهنگی تا اشاعه فساد و فحشا در جامعه.

دستگیری عناصر وابسته به تشکیلات بهائیت
منابع اطلاعاتی از دستگیری یکی از سرکردگان تشکیلات ضاله بهائیت خبر دادند.
 
 به گزارش گلستان24، "ش.ت"، از مسئولان تشکیلات غیرقانونی بهائیت که علیرغم هشدارهای دادستان‌کل ‌کشور همچنان به فعالیت‌های مجرمانه‌ خود ادامه می‌داد، روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۹/۴ بازداشت شد. دستگیری این شخص، در حالی صورت گرفت که هفته گذشته نیز شش نفر از عناصر این فرقه تشکیلاتی به دلیل ارتکاب اعمال مجرمانه بازداشت شده بودند. تحقیقات صورت‌گرفته در این زمینه حاکی از ارتباط هدفمند  تشکیلات این فرقه با سران و رؤسای خود در سرزمین‌های اشغالی است. 
 
توطئه بهائیت
 
فرقه بهائیت از دیرباز، تحرکاتی پنهان و آشکار علیه دولت و ملت ایران در داخل و خارج از کشور داشته‌است. این فرقه تشکیلاتی با هدایت اربابان صهیونیستی خود، نقش خویش را به عنوان ستون‌پنجم ‌دشمن به انحای مختلف ایفا کرده‌است. یکی از مهم‌ترین ابعاد این نقش‌آفرینی، جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی است که مصادیق آن را در طول تاریخ شاهد بوده‌ایم و نمونه بارز آن، فعالیت عناصر این فرقه در فتنه ۱۳۸۸ و دامن زدن به حوادث آن بود.
 
گذشته از اینگونه اقدامات آشکار، یکی از اهداف اساسی فرقه بهائیت، تلاش جهت ضربه به اعتقادات و تضعیف پایه‌های ایمانی مردم مسلمان ایران است که در این راه، از روش‌ها و شگردهای مختلفی بهره جسته‌است؛ از نفوذ به مراکز آموزشی و فرهنگی تا اشاعه فساد و فحشا در جامعه.
 
با توجه به اینکه سیاست‌های مذکور، جزئی‌ جدایی‌ناپذیر از برنامه‌های تشکیلاتی این فرقه هستند و همواره و تحت ‌هر شرایطی –با ابزارهای متناسب آن- به اجرا در می‌آیند، لذا باید نسبت به اقدامات و توطئه‌های این فرقه تشکیلاتی، هشیار باشیم و سکوت و خاموشی ظاهری آنها را به منزله سکون و بی‌تحرکی قلمداد نکنیم. تجربه سال‌های گذشته و مواردی نظیر افشای اقدامات مجرمان مورد اشاره و دستگیری آنها، مهر تأییدی بر این حقیقت است. بنابراین، بر همه مسئولان و نهادهای ذیربط است که با نظارت دقیق فعالیت‌های این تشکیلات و عناصر وابسته به آنها، مانع از به ثمر رسیدن توطئه‌های همیشگی این فرقه تشکیلاتی شوند.
 
دستگیری افرادی همچون "ش.ت"، زنگ‌خطری است برای ما و مسئولان که تحت هیچ شرایطی از این فرقه و اقدامات آن غافل نشویم.

ارسال نظر

آخرین اخبار