روحانی در جلب رضایت مردم فعال نیست

وزیر دولت هاشمی گفت: دولتها باید رضایت مردم را بر رضایت خواص ترجیح دهند اما دولت روحانی رضایت خواص را به رضایت عامه مردم ترجیح می‌دهد و مأمور هاشمی است.

دولت یازهم مأمور هاشمی است

به گزارش گلستان24، سید محمد غرضی وزیر پست دولت هاشمی و نامزد ریاست‌جمهوری سال 92  درباره عملکرد دولت در حوزه اقتصادی اظهار کرد: دولتها باید رضایت مردم را بر رضایت خواص ترجیح دهند اما دولت روحانی رضایت خواص را به رضایت عامه مردم ترجیح می‌دهد. روحانی مأمور هاشمی و رئیس دولت اصلاحات است و بیشتر بر آنها تکیه می‌کند و دولتش در جلب رضایت نظر مردم فعال نیست.

غرضی

غرضی درباره تغییر وزرای دولت در ماه‌های باقی مانده، خاطرنشان کرد: زمانی که مجلس دهم بر سر کار‌ آمد، بحث تغییر وزرا مطرح شد اما نظر من این بود که با تغییر وزرا در ماه‌های باقی‌مانده دولت سست می‌شود. من سابقه وزارت در دهه 60 و 70 را دارم و می‌دانم وقتی دولت سست شود منافع ملی هم از بین می‌رود اما این اتفاق افتاد و اکنون می‌بینیم تفاوتی با قبل نکرده است. دولتها هر 4 سال یکبار عوض می‌شوند اما تغییر وزرا برای کشور هزینه درست می‌کند.

وزیر نفت در دوران دفاع مقدس درباره مسئله رکود در کشور، اظهار کرد: علت اصلی رکود در این است که دولت بیش از درآمدش هزینه می‌کند. وقتی دولت بیش از درآمدش هزینه کند ارزش پول ملی از بین می‌رود و وقتی ارزش پول ملی از بین برود واردات بر صادرات ترجیح پیدا می‌کند اما هیچ دولتی حاضر نیست بیش از درامدش هزینه نکند.

وی افزود: دولتهای ما هیچ‌کدام عقل معاش ندارند. با اینکه درآمدهای هنگفتی داشتند اما متأسفانه هیچ‌کدام از دولتهای بعد از جنگ عاقبت بخیر نشدند و امیدوارم نسل بعدی به این مسائل توجه کند و حقوق فقرا را صرف حقوق اغنیا نکنند.


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار