صفر علی اخلی، معاون اداری مالی سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

اسرائیل از پیروزی انقلاب ایران می ترسید. بیداری ایران یعنی بیداری ملت ها و بیداری ملت ها مساوی است با نابودی اسرائیل.

بیداری ملت ها یعنی نابودی اسرائیل

صفر علی اخلی، معاون اداری مالی سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،  در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24،  درباره علت ترس اسرائیل از پیروزی امام خمینی (ره) در سال های انقلاب می گوید: آمریکا، اسرائیل وکشور های مرتبط با آن ها مثل فرانسه  برای خام کردن ملت های جهان مخصوصا ملت های مسلمان، فضایی ایجاد کرده بودند که با یک طوفان خفقان همراه بود. این فضا با جرقه بیداری امام (ره) بیدار می شد. بیداری ملت ها یعنی نابودی اسرائیل. امروز شاهد بیداری مردم در لبنان، سوریه، افغانستان و فلسطین هستیم. اسرائیل از همین زمان میترسید. آن روز که امام (ره) نهضت خود را شروع کرد، آن ها نقطه پایان خودشان را روز شماری می کردند. شروع انقلاب ایران روز شماری پایان سلطه بیگانگان است و این آغاز لرزه بر اندام استکبار جهانی بود.

بیداری ملت ها

اخلی معتقد است استکبار جهانی موجودیت خود را در ظلمانی کردن فضای حاکم بر کشور های دیگر می داند.  وی می گوید که در غرب فضای ظلمانی پیشرفته ای حاکم است که این فضا آن ها را از داشته های انسانی خودشان محروم کرده است.  آن ها به ابزار های مبتذل برای رسیدن به خواسته های حداقلی مردم در غرب اکتفا می کنند. امروزه شاهد این هستیم که موج بیداری اسلامی به کشور های غربی هم رسیده است. مسلمانان در آن کشور ها نیز بیکار ننشسته اند. آرام آرام این پرده غفلت از ذهن ها و دل های مردم سایر کشور ها کنار می رود. این موضوع روزی خود نمایی خواهد کرد که آن روز، هنگامه ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

صفر علی اخلی

معاون اداری مالی سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در تاثیر نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی می گوید: حضرت آقا با نامه ای که نوشتند، در فضای غبار آلود ایجاد شده توسط استکبار، عطری میان همه ملل پاشاندند و بوی خوش این عطر، مردم و وجدان های بیدار غرب را متوجه نقطه اصلی هدایت انسان ها یعنی قرآن کریم و اسلام ناب کرد. تاثیر آن را امروز می توان در رسانه های غرب و شرق مشاهده کرد که چقدر این نامه در روشنگری فضای ظلمانی غرب موثر است. انشالله روزی خواهد رسید که ما شاهد خواهیم بود آن ها نیز همانند لبنان و یمن با صدای بلند بگویند، مقتدای ما خامنه ای است.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار