مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در یادواره شهدای ۱۲ دی گنبد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در یادواره شهدای ۱۲ دی گنبد، انحراف خواص در ایجاد فتنه و دور کردن مردم از مکتب را بسیار موثر دانست .

انحراف خواص در ایجاد فتنه بسیار موثر است

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به قرآن کریم ، انقلاب حضرت موسی (ع) و انقلاب حضرت محمد(ص) به عنوان دو انقلاب بزرگ در تاریخ معرفی کرد.

به گزارش گلستان 24، وی با اشاره به  نقش رهبر در حفظ این انقلابها افزود: قوم حضرت موسی بعد از غیبت موسی (ع) در هنگامی که برای عبادت به کوه طور رفت دوباره گوساله پرست شدند .

رعایتی ادامه داد: در زمان پیامبر نیز علی رغم رنج زیادی که برای رسیدن به آن مردم کشیدند در هنگام تشکیل حکومت در مدینه دشمن بیکار ننشست و تحریفاتی را در دین آغاز کرد و درست است که دین از بین نرفت و مسلمانان روز به روز بیشتر شدند اما آنچه هدف و مقصد پیامبر (ص) بود اجرا نشد.

IMG_5751

وی در ادامه سخنانش، دین ، رهبر و مردم را به عنوان سه رکن اساسی یک انقلاب حق برشمرد و گفت: اگر این سه عامل با هم باشد انقلاب به اوج عزت می رسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه نقش خواص در ایجاد فتنه را بسیار موثر خواند و اظهار کرد: خواصی که از نظر ظاهر علم و ایمان دارند ولی بصیرت نداشتند باعث دور کردن مردم از مکتب شدند.

IMG_5772

وی مهمترین عامل بقای انقلاب را وحدت و نهراسیدن از دشمن عنوان کرد و اینکه مواظب باشیم مبادا انقلاب به دست خواص بی بصیرت تحرف شود.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به فتنه ۸۸ و تلاش رسانه های غرب برای تبلیغات علیه انتخابات ۸۸ گفت: دشمنان وقتی دیدند به مقصد خود نرسیدند دست به تحریک برخی از خودی ها زدند و مشکلاتی را به وجود آوردند.

IMG_5775

رعایتی در خصوص تبلیغات سوء بر علیه انتخابات ۸۸ نیز گفت: با همه تلاش هایی که دشمنان کردند مردم ما چون بخاطر خدا رای داده بودند و با بصیرت بودند متوجه آنها شدند و هر چند ۹ دی گذشت اما بسیاری از مطالب ان نگذشته است.

وی با اشاره به شهدا خصوصا شهدای ۱۲ دی یادآور شد: هر چه از انقلاب می گذرد شاید ممکن است هدف را فراموش کنیم و ما باید به یاد داشته باشیم که این انقلاب ا چه خونها و جانهایی به دست آمده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در پایان اظهار کرد: اگر امروز می بینیم انقلاب ما موفق است و در دنیا حرفی برای گفتن داریم به این خاطر است که مردم به این نتیجه رسیده اند که اگر پشت سر رهبر حرکت کردیم و معیار و شاخص ما رهبر باشد جایی برای دشمن وجود ندارد.

شهدای ۱۲ دی پیشگامام و پیش قراولان پیروزی انقلاب اسلامی بودند

IMG_5744

امام جمعه گنبد کاووس نیز در این یادواره دگفت: شهدای ۱۲ دی پیشگامام و پیش قراولان پیروزی انقلاب اسلامی بودند .

وی ضمن تاکید بر اینکه ۱۲ دی که در آن ۷ تن ازجوانان  گنبد به شهادت رسیدند را باید به عنوان روزی شاخص در گنبد در نظر گرفته شود خواستار تغییر نام بیمارستان شهدا به شهدای ۱۲ دی شد و حاضرین با سر دادن تکبیر اظهارات وی را تائید کردند.

IMG_5748

IMG_5770

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار