به نام اربعین، به کام فتنه گران!

صبح امروز سخنرانی علی مطهری در شهرستان مشهد با دستور قضایی لغو شد.

جزئیاتی از لغو میتینگ سیاسی اصلاحات در مشهد/ علی مطهری به دنبال تحریف دیگری از عاشورای حسینی

به گزارش گلستان24 به نقل از صبح توس، صبح امروز سخنرانی علی مطهری در شهرستان مشهد با دستور قضایی لغو گردید.

این موضوع در حالی است که متأسفانه در روز اربعین سرور و سالار شهیدان که عده‌ای با پای پیاده در مسیر حرکت کاروان عشق از نجف اشرف به کربلای معلا هستند و عده‌ای توفیق این حضور را نداشتند اما برخی از احزاب  و لیدرهای فتنه به دنبال برگزاری میتینگ سیاسی در این روز عزیز، اربعین حسینی، بودند.

علی مطهری

گفتنی است علی مطهری در مراسم مشابهی در گذشته در همایشی تحت عنوان تبیین حماسه حسینی در دانشگاه فردوسی با سوءاستفاده از این حماسه و تحریف مواضع امام حسین (ع) در قیام عاشورا آن را به جریان فتنه پیوند داده و از فتنه و فتنه گران حمایت کرد.

وی در قسمتی از سخنرانی خود در همایش مذکور گفته بود: «بنده با این حرف مقام معظم رهبری در خصوص حصر موافق نیستم و آن را خلاف عدالت می‌دانم!»

رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه ۸۸ فرمودند اگر دشمن از شما تعریف کرد در کارهای خود تردید کنید، دستورالعمل انقلاب این است که در مقابل تعریف بیگانه صریح موضع‌گیری کرده دچار غفلت نشوید، اگر دشمن باهدف ایجاد دودستگی در مردم از فلان گروه یا فلان فرد تعریف می‌کند بی‌درنگ اظهار بیزاری و در مقابل او موضع‌گیری نمایید.

البته از کسی که در روز اربعین حسینی به دنبال برگزاری متینگ سیاسی باشد دور از انتظار نیست که در خصوص لغو کنسرت‌ها در مطلبی اهانت‌آمیز عنوان نموده بود اگر امام رضا (ع) هم بود پای کنسرت‌ها می‌نشست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار