امام جمعه کلاله: مردم اجازه فتنه‎گری را نمی‎دهند

امام جمعه کلاله گفت: می طلبد علاوه برپیگیری مسئولین دانشگاه‌، شورای تامین استان نیز به قضیه هتاکی های صورت گرفته در تریبون آزاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ورود کند.

شورای تامین استان به قضیه دانشگاه منابع طبیعی گرگان ورود کند

به گزارش گلستان24 ، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های نماز جمعه روز گذشته کلاله اظهار کرد: امروز در برخی دانشگاه‌ها شهادت مدافعان حرم را زیر سوال می برند و مغرضین به دنبال فتنه هستند.

امام جمعه کلاله

وی با اشاره به اینکه اگردر عراق و سوریه نبودیم، امروز باید در داخل کشور با داعشی ها می جنگیدیم، به اینکه شورای تامین استان به قضیه هتاکی های انجام شده در تریبون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ورود پیدا کند، تاکید کرد.

امام جمعه کلاله هشدار داد: این کشور صاحب دارد و مسئولین دانشگاهها دقت کنند و بدانند مردم ولایتمدار اجازه فتنه گری را نخواهند داد.

کشیری اظهار داشت: اگرامروز در عمل، بصیرت نداشته باشیم و گوش به فرمان ولایت نباشیم، باید در انتظار تبعات جبران ناپذیر آن باشیم.

امام جمعه کلاله از شروع پروازهای فرودگاه کلاله ابراز خرسندی کرد و گفت: استفاده از فرودگاه با توجه به هزینه های میلیاردی انجام شده برای آن، باعث پیشرفت استان و منطقه می شود.

وی تاکید کرد: نیاز است تا استاندار گلستان از فرمانداران شرق گلستان بخواهد تا از پروازهای این فرودگاه حمایت کنند.

وی با اشاره به نقش فرودگاه در توسعه اقتصادی، گردشگری، علمی و پزشکی در منطقه، تصریح کرد: نهادینه شدن پروازهای فرودگاه کلاله نیازمند زمان است؛ لذا مسئولین ذیربط شکیبا باشند و برنامه ریزی های لازم برای اضافه کردن خطوط هوایی مشهد و سیستان و بلوچستان را برای این فرودگاه داشته باشند.


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار