به‌بهانه حمایت از علی‌مطهری

علت لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس در دست بررسی می‌باشد و وزارت کشور هیأتی را برای تحقیق به مشهد اعزام کرده است.

اجتماع سیاهی‌لشکران هرزه‌نویس و بلندگوهای بیگانه

به گزارش گلستان24، در پی لغو جلسه سخنرانی علی مطهری در شهر مشهد و مسائل پیش آمده‌ پیرامون آن، جریان هماهنگ شده‌ای علیه قوه قضائیه و امام جمعه محترم مشهد مشغول به اتهام‌زنی و تبلیغات سوء می‌باشد.

اجتماع سیاهی‌لشکران هرزه‌نویس و بلندگوهای بیگانه به‌بهانه حمایت از علی‌مطهری

علی مطهری، نائب رئیس مجلس که پیش از این به دلیل «قضاوت ناصواب» خود و پیش‌داوری عجولانه از امام جمعه کرج در جریانی مشابه عذرخواهی کرده بود، این بار نیز بدون در نظر گرفتن هرگونه ملاحظه‌ای، قوه قضائیه و شخص امام جمعه شهر مقدس مشهد را مورد اتهام قرار داده و خطاب به رئیس جمهور نوشته است: «لطفا برای ما روشن فرمایید که حاکم در استان خراسان رضوی استاندار است یا دادستان و امام جمعه؟»

 

این در حالی است که علاوه بر تکذیبیه دفتر آیت الله علم الهدی درباره نقش ایشان در لغو این مراسم، محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس نیز طی مصاحبه‌ای با پایگاه جماران اعلام کرد: «مطابق اطلاعاتی که من دارم، مقصر اصلی استانداری است، اما مسئولان سعی می‌کنند که نقیصه را بر عهده دستگاه قضایی یا برخی از مقامات شهری مثل امام جمعه بگذارند که این سلب مسئولیت از مقامات اجرایی قابل قبول نیست».

 

اظهارات نسنجیده علی مطهری اما به‌سرعت مورد توجه رسانه‌های بیگانه قرار گرفت و بلندگوهای دشمن با حمله به دستگاه قضائی و نهادهای ارزشی، به استقبال آن رفتند؛ به گونه‎ای که تحلیل‌های صورت گرفته توسط کارشناسان این شبکه‌ها به دنبال القای نوعی دودستگی و اختلاف در حاکمیت بود.

 

 

سخنان بدون تحقیق علی مطهری، اما سیاهی‌لشکران هرزه‌نویس را به تخریب چهره‌های انقلابی تحریک کرد.

این افراد علاوه بر هجوم بی‌ادبانه به صفحه آیت الله علم الهدی در اینستاگرام، در فضای مجازی نیز با به‌کارگیری ادبیات علی مطهری، خواستار "آزادی مشهد" از "استبداد" شدند.

 

 

دلیل لغو سخنرانی علی مطهری که با فرافکنی و اتهام زنی او به سایر نهادها همراه بوده، اکنون در دست بررسی می‌باشد و وزارت کشور هیأتی را برای تحقیق به مشهد اعزام کرده است.

اما اگر طبق گفته محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس، استانداری -نه قوه قضائیه و امام جمعه- مقصر اصلی این اتفاق باشند، آقای مطهری باید بداند که دولت یازدهم پیش از این نیز سابقه لغو سخنرانی افراد و شخصیت‌ها را در کارنامه خود ثبت نموده و ایشان نباید از تکرار این مساله در خصوص خود، متعجب و شگفت زده شود. 

 

لیستی از جلسات لغو شده توسط دولت یازدهم

 

گفتنی است پررنگ کردن لغو سخنرانی مطهری در شبکه‌های مجازی، آنقدر مصنوعی جلوه کرد که حتی صدای تحلیلگر بی بی سی را نیز درآورد.

"رضا حقیقت نژاد" کارشناس سیاسی بی بی سی فارسی در صفحه توییتر خود نوشت: «دولت بارها در دانشگاه‌ها سخنرانی اصولگرایان رو لغو کرده، اگر از لغو زنجیره‌ای می‌نویسید، درباره همه بنویسید، آزادی‌خواهی گزینشی نیست».

 


منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار