چرا یک نماینده باید از شهرش بی اطلاع باشد؟

نورمحمد تربتی نژاد نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی طی گاف عجیبی یکی از مسئولان سابق استان را با "لقب جدیدی" عنوان کرد.

گاف عجیب نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی + سند

به گزارش گلستان24،شنیده بودیم که تربتی نژاد نماینده گرگانی در نحوه سخنرانی و پرداختن به موضوعات کمی مشکل بیان دارد اما نمی دانستیم که وی از جابجایی مدیران در استان هم بی اطلاع است و در نوشتن هم ممکن است اشتباه بکند.

واقعا برای یک فردی در حد وکیل ملت عیب است که نداند حجت الاسلام احمدی رئیس سابق شورای هماهنگی استان گلستان نزدیک به دو ماه است که از کار خودش بازنشسته شده و مشاوره شورای هماهنگی استان است و با سرپرست فعلی همکاری می کند.

قابل توجه آقای تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا و آن دسته از اصلاح طلبانی که احتمالا فقط پای ماهواره ها می نشینند و از اخبار داخل استان و کشور بی اطلاع هستند ، سرپرست شورای هماهنگی استان گلستان از چند ماه پیش آقای نجیب الله طاری می باشد.

البته از کسانی که بعد از رای گرفتن از مردم به مجلس رفته و دیگر به مطالبات مردم پاسخگو نیستند و حضور در جمع مردم مستضعف و فقیر را در شان خود نمی دانند این امر بعید نیست ، تربتی نژاد اگر در استان می بود و بر اوضاع و احوال استان تسلط داشت این حرف را نمی زد .

Ashampoo Snap 2016.11

اما جالبتر اینکه در ابتدای همین عنوانی که اشتباها برای حجت الاسلام احمدی درج شده آمده است : "رئیس محترم قومی مذهبی"شورای هماهنگی استان گلستان ، که بر همگان پوشیده مانده که منظور نماینده گرگان از واژه "قومی مذهبی" چه بوده است .

علی ای حال ؛ خوب بود دکتر تربتی نژاد نامزد راه یافته لیست امید به مجلس که با فشار اصلاح طلبان گرگانی و با سرعت به انتشار این بیانیه تن داد اندکی در جمله بندی های خود دقت می کرد تا امروز توسط عده ای مورد تمسخر قرار نگیرد و شانیت یک دکتر ، استاد دانشگاه و یک نماینده مجلس حفظ شود .

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار