حربه ای تبلیغاتی - انتخاباتی ؛

بعد از اینکه با وجود دو عضو زن شورا یک مرد رئیس کمیسیون بانوان شد ، حالا حضور یک فعال تندرو سیاسی در این کمیسیون خبرساز شده است .

تناقض های کمیسیون بانوان شورای شهر گرگان با آمدن آرخی تکمیل شد/گارد انتخاباتی سبز در قالب مشاور

 شورای شهر گرگان که نفس های آخر عمر دوره چهارم را می کشد هر روز با تناقض های جدید روبروست .

به گزارش گلستان24، یکی از این تناقضات ترکیب بندی کمیسیون ها و ریاست اعضا بر آنها بود که در میان تعجب با وجود دو عضو زن در شورای شهر گرگان ، یکی از اعضای مرد عهده دار این کمیسیون شده است .

 بانوان شورای شهر گرگان

زهرا نورا و فائزه عبداللهی هر کدام آنقدر تجربه و تبحر دارند که امورات حوزه زنان را بچرخانند اما سید محمد قدس مفیدی رئیس شورای شهر گرگان تشخیص داده خودش همزمان ، بر کمیسیون بانوان نیز ریاست کند .

حال در خبرها آمده نیکان آرخی فعال تندرو سیاسی و وابسته به جریان های اصلاح طلب تندرو که نقش وی در راه اندازی محافل و سخنرانی ها و باز کردن پای فتنه گرانی چون حسن یونسی و ریحانه طباطبایی به استان گلستان مشخص است ، مشاور این کمیسیون و در اصل همه کاره آن می شود .

با این انتصاب سریال تناقضات کمیسیون بانوان و شورای شهر گران تکمیل می شود تا در ماههای واپسین عمر دوره چهارم شاهد آخرین تحرکات برخی گروههای سیاسی باشیم .

البته برخی افراد نزدیک به شورا این جابجایی و انتصاب را تبلیغاتی - انتخاباتی ارزیابی می کنند و برخی دیگر نیز این کار را مقدمه ورود آرخی به عرصه انتخابات و شناساندن این چهره برای بهار 96 می دانند .

با توجه به اینکه بخش اعظمی از رای دهندگان طیف بانوان جامعه می باشند قطعا جوانان اصلاح طلب و تشکیلات این جبهه از پتانسیل فردی چون آرخی استفاده خواهند کرد .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار