تاملی در سخنان یک مسئول شورای نگهبان ؛

معاون امور انتخابات شورای نگهبان بیان کرد: این احتمال در این دوره وجود دارد که بعد از بررسی ها بویژه در مورد کسانی که عدم احراز خورده اند آمار تایید صلاحیتها افزایش یابد.

آیا احتمال تایید صلاحیت نبی هزارجریبی وجود دارد؟

 به گزارش گلستان24، معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان روز گذشته گفت : در دوره قبل یعنی مجلس نهم در این مرحله که هیات مرکزی نظارت باشد، درصد تایید شده ها 46 درصد بوده است، در دوره هشتم، حدود چهل درصد بود، البته بعد از این که مراحل بعدی طی شد و افراد مدارکی را ارائه می کنند در ادوار گذشته این رقم شاید ده یا پانزده درصد افزایش یافته باشد.

 معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان بیان کرد: این احتمال در این دوره نیز وجود دارد که بعد از بررسی ها بویژه در مورد کسانی که عدم احراز خورده اند این آمار افزایش یابد.

 

این خبر بیش از هر کسی شاید برای نبی هزارجریبی عضو سابق شورای شهر گرگان خوشحال کننده باشد که جزو سرشناس ترین کاندیداهای عدم احراز شده توسط هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان است .

شاید این کورسو فضایی باشد تا نبی هزارجریبی که خرداد ماه امسال با هزار امید و آرزو از شورای شهر گرگان به امید مجلس دهم استعفا داد ، مجددا خود را در عرصه انتخابات مجلس دهم ببیند .

در هر حال او باید امیدوار باشد و در هر صورت به آینده امید داشته باشد چه اینکه عدم احراز در هر صورتی بهتر از رد صلاحیت است و می تواند مقدمه ای برای تایید در ادوار بعدی و جایگاه های بهتر باشد .

سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار