جناب ظریف اشتباهات شما باعث شد تا ایران 480 کیلو اورانیوم غنی شده 20درصدی خود را نابود کند، فردو را تعطیل و چندین هزار سانتریفیوژ خود را جمع آوری نماید که بسیاری از آنها در فرایند جمع آوری نابود شدند و قلب راکتور آب سنگین اراک را با بتن پر نماید تا جان کری همان موقع به سادگی دیپلماتهای ما ریشخند بزند.

آقای ظریف اشتباه شما به چه قیمتی برای ملت ایران تمام شده است ؟

 

آقای ظریف اشتباه شما به چه قیمتی برای ملت ایران تمام شده است ؟

به گزارش گلستان24، خبر کریمی قدوسی از اظهارات وزیر امورخارجه در کمیسیون امنیت ملی همچون آواری بر سر مردمی که گمان می کردند بهتریت تیم هسته ای مذاکرات را پیگیری نموده است خراب شده است.

بنا بر این گزارش اظهارات اخیر وزیر امور خارجه که در روزهای اخیر و بعد از نقض برجام توسط آمریکا در محافل خبری و رسانه ای پیدایشان نمی شد کرد، واکنش های گسترده ای را به همراه داشته است.

ابتدا سخنگوی دستگاه دیپلماسی خبر را تکذیب کرد و یکی از نمایندگان اصلاح طلب نیز با تکذیب خبر سعی کردند آن را از اعتبار بیندازند اما استماع نوار جلسه کمیسیون امنیت ملی ثابت کرد که برخی با دروغ قصد داشتند نگذارند مردم به حقایق دست پیدا نمایند؟! به هرحال اینجا چون دانستن به ضرر برخی تمام می شود قطعا دیگر حق مردم نیست!

به گزارش خبرنگار ما اما اظهارات جناب ظریف این سئوال را در افکار عمومی به وجود آورده است که این اشتباه به چه قیمتی برای مردم و نظام اسلامی تمام شده است و چه هزینه های گزافی را بر ملت تحمیل کرده است.

آنچه که افکار عمومی می گوید این است که اعتماد جناب ظریف به جان کری باعث شد تا ایران همه آس های خود را رو کند و با دست خویش تمام داشته هایی را که سبب شده بود تا دشمنان پای میز مذاکره بیایند نابود نماید و معلوم است دشمن مکار هیچگاه بعد از این اتفاقات به وعده های خود عمل نخواهد کرد که اگر چنین بود هیچگاه در دنیا جنگ و منازعه ای رخ نمی داد.

به گزارش عصر امروز اشتباهات جناب ظریف باعث شد تا ایران 480 کیلو اورانیوم  غنی شده 20درصدی خود را نابود کند، فردو را تعطیل و چندین هزار سانتریفیوژ خود را جمع آوری نماید که بسیاری از آنها در فرایند جمع آوری نابود شدند و قلب راکتور آب سنگین اراک را با بتن پر نماید تا جان کری همان موقع به سادگی دیپلماتهای ما ریشخند بزند.


منبع : عصر امروز

ارسال نظر

آخرین اخبار