پس از توافق موقتی که بین ایران و 1+5 صورت گرفت، عده ای مدام می گفتند که آقا چه توافقی است همه چیز را دادید قسمت کوچکی از طلبکاری مان را آن هم قسطی می خواهید بگیرید! بروید شرم کنید!

وقتی نتانیاهو خواب زده می شود!

به گزارش گلستان 24 ، پس از توافق موقتی که بین ایران و 1+5 صورت گرفت، عده ای مدام می گفتند که آقا چه توافقی است همه چیز را دادید قسمت کوچکی از طلبکاری مان را آن هم قسطی می خواهید بگیرید! بروید شرم کنید!

اما این عده از همه جا بی خبر نمی دانستند که این توافق چه سودی برای ایران دارد! ایران تابحال نتوانسته بود با کشورهای اروپایی و آمریکایی به توافق یا تعامل و یا حتی ارتباطی ناچیز هم نتوانستند با این کشورهای پیشرفته و صنعتی برقرار کنند، اما تیم مذاکره کننده دکتر ظریف توانست حتی با جان کری در خیابان پیاده روی کند! این خیلی مهم است، باعث افزایش کلاس ایرانی ها در منطقه است. کجایند این نخبه گان بی سواد  بی شناسنامه، که ببینند این بار نتانیاهو هم خوشحال از تمدید همان توافق موقت است.

جان کری درباره نظر نتانیاهو درباره توافق هستهای با ایران گفت: «من فکر می کنم هر کسی که به توافق موقت نگاه کند، متوجه می شود این توافق واقعا سازنده بود که از جمله آن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که اکنون می خواهد این توافق موقت تمدید گردد. این در حالی است که وی ابتدا میگفت مخالف توافق است و آن را توافق قرن برای ایران خطاب کرده بوداین توافق به این صورت نبود بلکه موجب جلوگیری از برنامه آنها و متوقف شدن فعالیت در اراک،تبدیل اورانیوم غنی شده در حد بیست درصد به صفر، دسترسی ما به فردو و اراک و دسترسی به استخراج،کارخانه،تولید و سانتریفوژها شده است.»

نتانیاهو خواب زده

وزیر امور خارجه امریکا در بیان علت مطلوبیت توافق هستهای با ایران برای چهرهای چون نتانیاهو، از توقف ایران بواسطه این توافق سخن گفته و میگوید: «ایران در سال دو هزار و سه، صد و شصت و چهار سانتریفیوژ داشت اما امروز آنها ادعا می کنند بیست و هفت هزار سانتریفیوژ دارند و نوزده هزار سانتریفیوژ فعال یا قابلیت فعالیت را دارد.امروز سانتریفیوژهای کمتر از این رقم فعال هستند. بنابراین آنها ظرفیت هسته ای دارند وچند سال پیش زمانی که سیاست دولت وقت (آمریکا) انجام ندادن هیچ غنی سازی بود،آن را بدست آوردند. این سیاست دولت بود اما آیا اجرا شد.اگر اجرا می شد چرا آنها از صد و شصت و چهار سانتریفیوژ به بیست و هفت هزار سانتریفیوژ رسیدند.»

این خیلی مهم است که ما توانستیم از کدخدا قطره از پولمان را بصورت قسطی پس بگیریم، حالا می آیند و کمی ما را اذیت می کنند گاهی و می زنند زیر قولشان، پولمان را نمی دهند و تحریم را برنمی دارند. اشکالی ندارد همه چیز کم کم درست می شود. آنها قول داده اند حتما به قولشان عمل می کنند! 

ارسال نظر

  • زهرا
    0

    بدرک سیرک میخوره

آخرین اخبار