رییس جمهور روحانی در همایش حقوق ملت در قانون اساسی با تمجید عملکرد تیم اقتصادی خود و نجات اقتصاد ایران اظهار داشت: نجات اقتصاد وعده من به ملت بود/چرخ اقتصاد ایران به حرکت درآمده است.

چه حرف های قشنگی آقای رییس جمهور؟
 
چه حرف های قشنگی آقای رییس جمهور؟

به گزارش گلستان24، رییس جمهور روحانی در همایش حقوق ملت در قانون اساسی با تمجید عملکرد تیم اقتصادی خود و نجات اقتصاد ایران اظهار داشت: نجات اقتصاد وعده من به ملت بود/چرخ اقتصاد ایران به حرکت درآمده است.

رئیس جمهور بابیان اینکه نجات اقتصاد وعده من به ملت ایران بود، گفت: امروز در آخرین سال دولت یازدهم خوشحالم که مردم ما هم شاهد تورم تک رقمی هستند و هم شاهد رشد اقتصادی...

به گزارش خبرنگار ما البته ایشان سخنان شیرین دیگری هم گفته است که نگاه به برخی از آنها خالی از لطف نیست:

**در قانون استثنا نداریم. در قانون نورچشمی نداریم. در قانون فرد و وابسته به این جناح و آن جناح نداریم. 

**امروز در آخرین سال دولت یازدهم خوشحالم که مردم ما هم شاهد تورم تک‌رقمی هستند و هم شاهد رشد اقتصادی شش ماهه اول امسال در مقایسه شش ماهه سال پیش با رشد 7.4 هستند. همچنین از تابستان امسال نسبت به سال گذشته شاهد اشتغال خالص بیش از 700 هزار نفر در کشور هستند.

**چرخ کارخانه‌ها به حرکت درآمده است. چرخ کارخانه های داخلی به حرکت درآمده است. چرخ کارخانه‌های مشترک ایران با کمپانی‌های خارجی هم به حرکت درآمده است. 

به گزارش عصر امروز در خصوص سخنان رییس جمهور محترم بایدگفت:

1- باید گفت که ظاهرا دو هفته تبلیغات انتخاباتی سال 96 از هم اکنون آغاز شده است زیرا بیشتر این عناوین برای مردم حس تجمعات شنیدن برنامه های تبلیغاتی دارد تا لمس واقعی آن در جامعه، زیرا گرانی های مستمر که از دید دولت مخفی مانده است این روزها بر گرده مردم بیشتر از پیش سنگینی می کند که از دید آمارها نیز مخفی مانده است!

2- چرخ کارخانه های با قدمت چند ده ساله از کار افتاده است و معلوم نیست در محاسبات دولت کجا جای دارد.

3- استثنا نداشتن در قانون و نداشتن نورچشمی را مردم در قضیه اخوی بزرگوار ایشان جناب فریدون خان و نجومی بگیران ذخیره انقلاب! بخوبی درک کرده اند زیرا دولت چنان سریع برخورد نموده که هنوز مردم در کف آن مانده اند! همچنین در ماجرای لغو سخنرانی مطهری، زیرا ایشان چنان نامه تند و بلند بالایی نوشت که انگار دیگر هیچ کسی منع سخنرانی نشده است اما کاشف از آنکه لیست لغو سخنرانی که مایه شرمساری ایشان است بیش از اینها بر گرده دولت تدبیر سنگینی می کند!

4- و در خصوص نجات اقتصاد ایران هم باید از ایشان پرسید آیا رکودی که شما دو سال پیش گفتید از آن خارج شده اید در حال حاضر بر طرف شده است یا عدم اشتغالی که معاون شما گفته است در خصوص آن داریم به بحران برمی خوریم برطرف شده است و اگر اینها نیست حتما اداره کردن دولت آنهم با نام گران ترین دولت تاریخ ایران نجات اقتصادی می باشد که باید این فقرات را هم از مردم و کارشناسان سئوال کرد!؟


منبع  :عصر امروز

ارسال نظر

آخرین اخبار