مرضیه وحیددستجردی : جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" هنوز هیچ شخص یا اشخاصی را برای کاندیداتوری در نظر ندارد

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص کاندیدا این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز هیچ شخص یا اشخاصی را برای کاندیداتوری در نظر نداریم، منتظریم مجامع تشکیل شود، یک تعدادی خودشان کاندیدا می‌شوند و تعدادی را هم مردم کاندیدا می‌کنند، سپس ما کاندیداها را بررسی می‌کنیم.

هدف اعضای جبهه این است که خدمتگزاران مردم سرکار بیایند

 

"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" هنوز هیچ شخص یا اشخاصی را برای کاندیداتوری در نظر ندارد/ هدف اعضای جبهه این است که خدمتگزاران مردم سرکار بیایند

به گزارش گلستان24، مرضیه وحیددستجردی عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص برنامه این جبهه برای به وجود آوردن اجماع و اعتماد بین نیروهای انقلابی گفت: هر جریانی اگر بخواهد موفق باشد باید همدل، یار و متحد باشد، در واقع کسانی که معتقد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند و مردم را قبول دارند باید متحد شوند.

 

وی افزود: لازمه بازگرداندن اعتماد در بین نیروهای جریان انقلابی، اتحاد و وحدت است و ما هم با همین مجامع و همایش‌ها به دنبال ایجاد اتحاد و وحدت هستیم.

 

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: اعضای این جبهه هیچ چیزی را برای خود نمی‌خواهند و نیازی هم ندارند، هدف آن‌ها این است که کسانی بر سرکار بیایند که خدمتگزار مردم باشند و مشکلات مردم را بدانند و آن‌ها را حل کنند و از همه‌ی افرادی هم که نیت خیری در این راستا دارند دعوت به عمل می‌آورند.

 

وحیددستجردی در خصوص کاندیدای این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز هیچ شخص یا اشخاصی را برای کاندیداتوری در نظر نداریم، منتظریم مجامع تشکیل شود، یک تعدادی خودشان کاندیدا می‌شوند و تعدادی را هم مردم کاندیدا می‌کنند، سپس ما کاندیداها را بررسی می‌کنیم.

 

وزیر اسبق بهداشت و درمان همچنین در خصوص برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای شهر گفت: این موضوع در جلسات بعدی توسط سخنگو اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع : دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار