شاید این فیلم تلنگری باشد برای آنان که از طی مسیر خسته شدند. رسیدن به قله دشوار است. آن هم قله ای که در مسیرش درافتادن با غول بی شاخ و دمی باشد که خود را کدخدای عالم می داند.

فیلم: وقتی افسران آمریکایی، دختران ایرانی را برای سرویس دادن به سگها می بردند!
به گزارش گلستان 24، نسل های سوم و چهارم انقلاب شاید نمی دانند چرا پدران و مادرانشان انقلاب کردند. برخی از بزرگترها هم در سایه مشکلات و مصایب موجود یادشان رفته که قبل از بهمن 57 کشورشان چه حال و روزی داشت. کار آنقدر بالا گرفته که انتشار اسناد ساواک و یا خاطرات پلیدی ها و زشتی هایی که توسط خود عناصر وابسته به نظام فاسد شاهنشاهی در آن طرف آب ها به صورت کتاب منتشر شده، با این سوال بعضی مخاطبان روبرو می شود که «آیا این حرف ها راست است»؟! و این اوج مظلومیت انقلابی است که به خاطرش جان هزاران نفر فدا شده است. 

گلستان 24 در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی خون بر شمشیر طاغوت و با عرض پوزش از ملت غیرت مند ایران اسلامی و به ناچار، به منظور فهم دقیق تر از فضای حاکم بر ایران قبل از انقلاب، فیلمی را منتشر می کند که خاطره تلخ و تاسف بار یک کمک راننده است. 

 
فیـــلم: روزگاری که افسران آمریکایی، دختران ایرانی را برای سرویس دادن به سگ هایشان می بردند!

این کمک راننده ای از شبی می گوید که اشک دختـــران مسلمان این مرز و بوم را برای خدمات دادن(!) به سگ افسران آمریکایی دیده است و ملتمسانه از دانشجویان و جوانان هم وطنش می خواهد که نگذارید آن روزها تکرار شود. 

شاید این فیلم تلنگری باشد برای آنان که از طی مسیر خسته شدند. رسیدن به قله دشوار است. آن هم قله ای که در مسیرش درافتادن با غول بی شاخ و دُمی داشته باشد که خود را کدخدای عالم می داند. اما تا آن قله راهی نمانده.22 بهمن جشن به بار نشستن عقده های فرو خفته ملتی است که بعضا در صدای گرفته امثال این راننده غیور تجلی می یابد...

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار