بعد از حمله اسرائیل به قنیطره ، چند روز هست نیروهای اسرائیلی در طول مرزهای لبنان و سوریه در حال آماده باش هستند. چرا متوجه چنین کمینی نشدند ؟

سوالات بدون جواب اسرائیل ازعملیات شبعا

به گزارش گلستان 24 ، بعد از گذشت زمان طولانی به نظر میرسد اسرائیل تا کنون جرات نکرده به طور رسمی و روشن مسئولیت حمله به القنیطره را برعهده بگیرد، اما حزب الله بلافاصله پس از علمیات شبعا با صدور بیانیه شماره یک مسئولیت آن را برعهده گرفت با این مضمون که هرگونه اقدام  اسرائیل با واکنش سریع حزب الله روبه رو خواهد شد.

  رفتار و واکنش اسرائیل به عملیات حزب الله در منطقه شبعا نشان می دهد این رژیم  در صدد است واکنش به حمله مزبور را فروخورده و پاسخ نخواهد داد اما سوالاتی برای اسرائیل مطرح شده است که سخت دنبال جواب برای این سوالات هستند

با این همه دوربین حرارتی و پرندهای جاسوسی و دستگاههای شنود و جنگ الکترونیک پیشرفته چطوری نیروهای حزب الله  موفق شدند لانچر موشک های ضد زره در نزدیک مرز مستقر کنند؟

حزب الله چطوری این نقطه را برای کمین شناسایی کرد است که دهها خودروی زرهی نظامی در حال عبور از اون هستند . زمان و مکان مناسب برای حمله حزب الله از کجا برنامه ریزی کرده است ؟

عملیات اسرائیل

بعد از حمله اسرائیل به قنیطره ، نیروهای اسرائیلی در طول مرزهای لبنان و سوریه در حال آماده باش هستند. چرا متوجه چنین کمینی نشدند ؟

چند روز نیروهای حزب الله رصد می کردند و نقشه می کشیدند؟ ارتش شکست ناپذیر اسرائیل با این همه امکانات چرا گرفتار چنین کمین شده است؟

اصلا نیروهای حزب الله که چطوری لانچرها رو وارد منطقه کردند؟ چطوری عقب نشینی کردند بدون اینکه شناسایی بشوند؟

ارسال نظر

  • ساسی
    0

    حححححححححححححح

    اسرائیل ذلیل شد

آخرین اخبار