تبلیغات انتخاباتی دولت غیرسیب زمینی

دولت یازدهم گویا قصد جدی دارد در ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری همچنان به بهانه مختلف دست به کارهای تبلیغاتی به هر طریقی بزند و آن چه توزیع سهام عدالت باشد، چه توزیع سیب زمینی باشد و چه اعزام خانواده شهدا با ایرباس به مشهد!

اعزام "خانواده شهدا" با ایرباس به مشهد!؟
به گزارش گلستان24،​ دولت یازدهم گویا قصد جدی دارد در ماه‌های آینده و قبل از انتخابات ریاست جمهوری همچنان به بهانه مختلف برای انتخاب مجددش در انتخابات سال آینده دست به کارهای تبلیغاتی به هر طریقی بزند و آن چه توزیع سهام عدالت باشد، چه توزیع سیب زمینی باشد و چه اعزام خانواده شهدا با ایرباس به مشهد!!!؟ البته زمانی رئیسش یکی از مخالفان سرسخت این تبلیغات به شمار می رفت!!؟

 

دولت یازدهم گویا قصد جدی دارد در ماه‌های آینده و قبل از انتخابات ریاست جمهوری همچنان به بهانه مختلف برای انتخاب مجددش در انتخابات سال آینده دست به کارهای تبلیغاتی به هر طریقی بزند و آن چه توزیع سهام عدالت باشد، چه توزیع سیب زمینی باشد و چه اعزام خانواده شهدا با ایرباس به مشهد مقدس!!!؟ البته زمانی رئیس دولت یکی از مخالفان سرسخت این تبلیغات به شمار می رفت!؟

 

 

«عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی، عصر پنج شنبه در آیین ورود نخستین هواپیمای خریداری شده از شرکت اروپایی ایرباس به فرودگاه مهرآباد تهران، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده با ایران ایر، هواپیمای ایرباس A321 خریداری شده در نخستین پرواز، خانواده شهدا و ایثارگران را به زیارت امام رضا (ع)خواهد برد!

ایرباس اعزام "خانواده شهدا" با ایرباس به مشهد!؟/ تبلیغات انتخاباتی دولت غیرسیب زمینی

 

همچنین، مدیرعامل ایران ایر، زمینه اظهار کرده: نخستین پرواز هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» به مشهد مقدس است و مسافران آن هم خانواده های معظم شهدا هستند!

به راستی؛ اگر نام حرکت "انتخاباتی" نیست، پس چیست؟/ شهدای ایران

 


منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار