منوچهر متکی دریادواره شهدای پایگاه بسیج المهدی (عج) :

وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: کسانی که برجام را ساماندهی کردند نقدهای موجود را هم باور و قبول دارند و به این نقطه رسیده اند.

کاندیدای ریاست جمهوری نیستم/ کسانی که برجام را ساماندهی کردن نقدها را باور کرده‌اند

به گزارش گلستان24،​ منوچهر متکی در حاشیه دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) مسجد حاج محمدعلی گودرزی کردکوی در خصوص برجام گفت: برجام توافقی است که انجام شده و درحال حاضر باید آمریکایی ها را سرجایشان نشاند.

منوچهر متکی

وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در حقیقت رویکرد جدیدی که در کاخ سفید درحال شکل گیری است باید به آنان فهماند که رویکردی که پیش رو گرفتند یک رویکرد منافقانه است.

وی افزود: آمریکایی منافع زیادی از برجام دارند و نباید زیاده طلبی کنند و این فوری ترین کاری است که ما در قبال آمریکایی ها باید در موضوع برجام داشته باشیم.

کسانی که برجام را ساماندهی کردند نقدهای موجود را هم باور و قبول دارند

معاون بین المللی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه هم تأیید و هم نقدهای فراوانی بر برجام گفته شده، خاطرنشان کرد: کسانی که برجام را ساماندهی کردند نقدهای موجود را هم باور و قبول دارند و به این نقطه رسیده اند.

متکی با بیان اینکه مهمتر از اشکالات وارده بر متن برجام، نحوه تعامل و برخورد آمریکایی هاست، متذکر شد: ما در یک جنگ جدیدی با آمریکایی ها هستیم.

در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد

وزیر امور خارجه دولت نهم و دهم تأکید کرد: آمریکایی ها بایستی همانند جبهه های پیشینی که علیه انقلاب اسلامی باز کردند و شکست خوردند در این میدان جدید هم بایستی شکست بخورند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهید کرد، گفت: بنده بعنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار