نفوذی های بی بی سی با تدفین شهید در تپه ای که تا دیروز نامش را نمی دانستند ، مخالفت می کنند و این روند زشت باید در این کشور اسلامی، جایی که بنام شهدا و ارزشهاست و جایی است که ثمره خون همین شهدا و مجاهدت هاست ، تمام شود .

نفوذی های بی بی سی فارسی مانع تدفین شهید گمنام در سرخنکلا !!

به گزارش گلستان24، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت دردانه رسول اکرم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) پیکر دو شهید گمنام و البته خوشنام دوران دفاع مقدس در شهر سرخنکلاته گرگان تدفین خواهد شد.

اما از روزهای گذشته یک خط فکری منحرف و زاویه دار با جریان انقلاب اسلامی به بهانه حفظ تپه تاریخی جزو آثار ملی سعی در ممانعت از تدفین این دو شهید گمنام در محل تعیین شده از قبل دارد .

تپه مذکور در سالهای گذشته بلااستفاده و به محلی برای تجمع افراد بیکار و بعضا جمع آوری زباله و خاکروبه شده بود و طی این سالها کسی به دنبال حفظ آثار باستانی و ... نبود اما همینکه بحث تدفین شهید در این مکان مطرح شد عده ای ساز مخالفت را کوک کردند.

نفوذی های بی بی سی

اما اینها چه کسانی هستند و برای مردم شهید پرور سرخنکلاته که 44 شهید در راه دفاع از ایران اسلامی تقدیم کرده اند جای سوال وجود دارد که براستی چه کسانی می خواهند این شهدا در این مکان دفن نشوند ؟

مروری به برخی رویکردها طی سالهای گذشته در استان گلستان می تواند به وجود جریانی خزنده ضد فرهنگی اسلامی و اعتقادی که منبعث از فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج روحیه انقلابی گری است ، اشاره کند که در استان گلستان نفوذ کرده است .

در واقع یکی از راههای نفوذ دشمنان راه اندازی گروهها و تجمعاتی در دفاع از مباحثی چون محیط زیست و بافت تاریخی و حیوانات و ... است و به بهانه حفظ این موارد به نوعی مقاومت در مقابل حاکمیت مرکزی را تجربه تا در میادین بزرگتری چون فتنه 88 بصورت میدانی تر و عملیاتی تر به کار گرفته شوند .

این گروه شاید تجربه اولش را همزمان با ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استان گلستان از سال 88 آغاز کرد و برخی مدیران شهری وقت نیز تریبون آنها شدند و به بهانه ساخت این پارک موزه و قطع فقط 4 تا درخت به فرهنگ ایثار و شهادت تاخته شد و هجمه ها کرده و مطلبها نوشتند .

در این میان پای استان گلستان تا بی بی سی فارسی هم باز شد و برخی از این نفوذی ها که تحت عنوان مشاور در اداراتی نظیر محیط زیست فعالیت می کنند با ارتباط با اینگونه شبکه های بیگانه به دنبال ایجاد فشار بیشتر به نظام بودند .

این خط فکری منحرف در سالهای بعد هم فعال بود که نمونه جدی آن مقابله با مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان گلستان یعنی پروژه گردشگری آشوراده بود .

در ماه گذشته نیز در واکنش به ساخت تله کابین در شهر گرگان که باعث توسعه گردشگری ، رونق اقتصادی ، اشتغال جوانان و توجه و حضور مردم ایران و جهان و گردشگران به شهر گرگان می شود ، باز هم با ابزار بی بی سی این پروژه را تخریب جنگل خوانده و خواستار عدم انجام آن هستند .

نفوذی های بی بی سی اما این بار با تدفین شهید در تپه ای که تا دیروز نامش را نمی دانستند ، مخالفت می کنند و این روندهای غیر فرهنگی و زشت باید در این کشور اسلامی، جایی که بنام شهدا و ارزشهاست و جایی است که ثمره خون همین شهدا و مجاهدت هاست ، تمام شود .

امام خمینی (ره) فرمودند : نگذارید انقلاب دست نااهلان و نامحرمان بیفتد ، نگذارید پیشکسوتان عرصه ایثار و خون و شهادت به فراموشی سپرده شوند ، همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

حال مردم انقلابی سرخنکلاته در معرض آزمونی سخت و انقلابی قرار دارند ، آنها باید با تاسی از اقدام انقلابی مردم بندرگز و علی آباد کتول در روز 22 بهمن درس سختی به فتنه گران و بقایای آنها و مارهای خوش خط و خال خزیده در ادارات و بدنه دولت بدهند که به دنبال تخریب فرهنگ ایثار و شهادت و انقلاب اسلامی هستند و کینه و حقد خود را نسبت به نظام در قالب دفاع از محیط زیست و بافت تاریخی دنبال می کنند .

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار