آیت‌الله موحدی کرمانی:

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به «نسیم» گفت: دیدار سه‌جانبه با آیت‌الله مصباح‌ یزدی و آیت‌الله یزدی در اواخر اسفند برگزار می‌شود/ تلاش ما این است که نظر جامعتین با آقای مصباح یک نظر واحد باشد

آیت‌الله شاهرودی احتمالا رئیس مجلس خبرگان می‌شود

به گزارش گلستان 24، آیت الله موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به «نسیم» با اشاره به خبر کنسل شدن دیدار سه جانبه ایشان با حضرات آیات یزدی و مصباح گفت: قرار بود جلسه‌ای در راستای همگرایی اصولگرایان برگزار شود که بنا به دلایلی این جلسه منحل شد و تاریخ جلسه سه جانبه بعدی اواخر اسفندماه مشخص خواهد شد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه قطعاً با آقای مصباح جلسه‌ای خواهیم داشت ادامه داد: تلاش ما این است که نظر جامعتین با آقای مصباح یک نظر واحد باشد و سعی ما این است که از نظرات ایشان استفاده کنیم.

وی همچنین خبر دیدار خود با آقایان ولایتی و قالیباف را تکذ یب کرد و گفت: جامعه روحانیت نمی‌تواند نسبت به انتخابات آتی بی تفاوت باشد و هدف اساسی این است که اصولگرایان را جمع کنند و به وحدت برسانند.

آیت الله موحدی کرمانی همچنین  ادامه داد: بسیاری از مسائل اقتصاد مقاومتی تا کنون انجام نگرفته است و مصداق آن بحث اسراف است که ما همچنان شاهد اسراف‌های فراوانی در همه مسائل کشور هستیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در خصوص ریاست مجلس خبرگان اظهار داشت: زمانی که اجلاسیه برگزار شود مشخص خواهد شد که ریاست این مجلس به عهده چه کسی خواهد بود اما نظر من این است که ریاست این مجلس احتمالاً بر عهده آیت الله هاشمی شاهرودی باشد./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار