نماینده مردم تهران در مجلس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل مجازات تخلفات اقتصادی مهدی هاشمی ۱۵۰ سال زندان است.

حداقل مجازات تخلفات اقتصادی مهدی هاشمی ۱۵۰ سال زندان است

به گزارش گلستان 24 به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام حمید رسایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار داشت: محکومیت مهدی هاشمی به دلیل فعالیت‌های سیاسی نیست بلکه وی به سبب تخلفات اقتصادی محاکمه شده است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم از جنبه سیاسی هاشمی را محکوم کنیم تنها 2 سال حبس برای وی کافی است، تصریح کرد: پولشویی، فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی و نگهداری اسناد محرمانه از مهمترین تخلفات مهدی هاشمی است که از نظر قانونی باید حدود 150 سال برای وی حبس در نظر بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی پیرامون سفر دیر هنگام رئیس سازمان محیط زیست به استان خوزستان ‌گفت: کار خانم ابتکار آنچنان پسندیده نبود زیرا مردم دوست دارند که مسئولشان در کنارشان باشد.

رسایی هاشمی

وی بیان کرد: در دولت قبل برف سنگینی در مازندران شکل گرفت و در آنجا هیئت دولت با ماشین خود را برای سرکشی به استان مازندران رسانند اما متاسفانه در این آلودگی‌ها خانم ابتکار نرفتن خود را به خوزستان بسته بودن فرودگاه اعلام کردند.

رسایی تصریح کرد: «ابتکار» خانم ابتکار بیشتر در مسائل سیاسی است و باید اشاره کرد که ارتباطی که وی با پرونده فتنه داشت را هیچکس ندارد.

ارسال نظر

آخرین اخبار