لزوم توجه به قوانین انتخابات؛

استفاده کردن از امکانات دولتی برای انتخابات توسط قانون منع شده است،با توجه به اقدامات دولت در زمان های اخیر بنظر می رسد که اقای روحانی خیال استفاده از امکانات دولتی را در تبلیغات انتخاباتی خود دارد.

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی جرم است

به گزارش پایگاه خبری گلستان24؛این روز ها فضای اجتماعی و سیاسی کشور درگیر با اخبار انتخابات ریاست جمهوری و شورای ها درسال اینده است،این موضوع به این معناست که مردم ما به چه اندازه به بحث انتخابات اشراف دارند، این مسئله برایشان مهم است.

طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران هر فرد تنها دو دوره پشت سر هم میتواند رئیس جمهور شود و سکان قوه مجریه را بدست بگیرد،همچنین دولتی که چهار سال اول خود را تمام کرده است و می خواهد برای دوره دوم روی کار بیاید حق استفاده از افراد و امکانات دولت را ندارد.

طبق اخبار شنیده شده در فضای مجازی، دولت قصد دارد در ایام نوروز در کمپ های احداث شده توسطه هلال احمر به تبلیغات برای اقای روحانی دست بزند که اگر این مسئله صحت داشته باشد،جرم صورت گرفته است،دستگاه قضا باید در این زمینه ورود کنند و با خاطیان ان برخورد کند.

البته در چند مدت پیش اقای روحانی در نامه ای به استانداری های کشور ، خبراز راه اندازی ستاد تبلیغاتی خود را به ریاست معاونین سیاسی استانداری  داد که این موضوع با واکنش‌هایی از سوی مسئولان و کارشناسان مواجه شد.

ابلاغیه

ابلاغیه

دولت اقای روحانی که حدود  4سال است سکان ریاست جمهوری کشور را برعهده دارد دست اورد های چندانی نداشته تا مردم به ان دلخوش کنند؛ مردم خودشان خوب می دانند که چه کسی شایسته این منصب است تا او را انتخاب کنند،این هجمه زیاد تبلیغات و تخریب ها تاثیری در تصمیم گیری مردم ندارد زیرا که مردم سفره خود را می بینند و گول تبلیغات را نمی خورند. 

اینگونه که بنظر می رسد دولت یازدهم برای جبران کمبود دستاورد های خود در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور تصمیم گرفته است تا از امکانات دولتی برای تبلیغات در انتخابات اینده استفاده کند،و با این امکانات نقاط ضعف دولت را بپوشاند.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار