اتفاقاتی که این روزها در کشور و در جهان در رابطه با ایران صورت می گیرد و برخوردها و واکنش های به موقع و به جایی که باید از سمت دولت و مسئولان صورت بگیرد که نمی گیرد، همه و همه بی شباهت به ضرب المثل هر دم از این باغ بری می رسد نمی باشد.

معاون امور زنان ریاست جمهوری چه می کند؟

به گزارش گلستان 24، اتفاقاتی که این روزها در کشور و در جهان در رابطه با ایران صورت می گیرد و برخوردها و واکنش های به موقع و به جایی که باید از سمت دولت و مسئولان صورت بگیرد که نمی گیرد، همه و همه بی شباهت به ضرب المثل هر دم از این باغ بری می رسد نمی باشد.

عربستان با کشتار زائران و نبود برخورد قاطعانه از سمت مسئولان ایرانی گستاخ تر شد و امسال به ایرانی ها ویزا نداد. آمریکا با رئیس جمهور جدیدش تحریم ها را تمدید و منع ورود ایرانی ها به کشورشان را صادر کردند. جیبوتی هم در این میان ارتباطش را با ایران قطع کرد.

اما در داخل خوزستان با گرد و غبار و قطعی برق دست و پنجه نرم می کند و پیشنهاد خانم ابتکار کنار آمدن مردم با این مسئله است، فیش حقوقی های نجومی منتشر می شود و مسئولین گویا دفاع هم می کنند و امثال صفدرحسینی ارتقا مقام هم پیدا می کنند، نرخ تورم و بیکاری روز به روز بالاتر می رود، اگر گرانی و افزایش واردات را هم به این عناوین در داخل کشور اضافه کنیم لیست بلند و بالایی از کم کاری هایی فقط برای یکسال اخیر دولت جمع می شود.

اما با نزدیک شدن به روز زن و تکریم حقوق زنان این مسئله مطرح می شود که شخصی که معاون امور بانوان ریاست جمهوری است تا چه انداره به وظایف خود عمل نموده است.

متاسفانه چندی پیش همسر یک جانباز بر اثر عدم رسیدگی به وضعیت معیشتی و زندگی سخت و کم کاری بنیاد شهید، اقدام به خودسوزی می کند. از درست و غلطی این عمل می گذریم اما در این که وضعیت سخت زندگی و اداره کردن یک جانباز که چندین سال پس از جنگ با آثار به جامانده از آن زمان دست و پنجه نرم می کند و همه بار این زندگی بر دوش این زن است و تحمل این شرایط یقیناً سخت می باشد شکی نیست.

معاون امور زنان

همسر یک جانباز اقدام به خودسوزی در میان اجتماع مردم می کند و سوز دلش را از بی توجهی مسئولان به آنها فریاد می زند اما هیچ واکنشی از سوی معاون زنان ریاست جمهوری دیده نمی شود. این اولین علامت تعجب!

در آن سوی جهان  متاسفانه متاسفانه زنی ایرانی مقیم آمریکا در مقابل چشمان فرزندش مورد تجاوز قرار می گیرد! رسانه ها خبرش را پخش می کنند، نه تنها ایرانی ها بلکه هر آزاده ای در سراسر دنیا با شنیدن این خبر متاثر می شود. اما مسئولان وزارت خارجه و معاون امور بانوان ریاست جمهوری باز هم سیاست سکوت و ... این هم دومین علامت تعجب!

احتمالاً خانم معاون سخت درگیر برداشتن قانون منع ورود بانوان به استادیوم های ورزشی می باشند که مجال رسیدگی به این مسائل را ندارند. یا اینکه در گوشه ای از کشور زنی اقدام به خوانندگی و برگزاری کنسرت کرده و خانم معاون در پی رسمیت بخشیدن به مراسم وی می باشد.

گویا اینکه زنان بتوانند به استادیوم های ورزشی بروند برای خانم معاون پر اهمیت تر است. یا اینکه ایشان قصد نفوذ و تبلیغ در میان قشر خاصی از روشنفکر مآب های کشور را دارند تا در دوره بعدی کارنامه دولت مزین به حمایت از حقوق زنان! باشد.

انتهای متن/

ارسال نظر

آخرین اخبار