حواشی سفر یک روزه وزیر علوم به گرگان:

بی احترامی مسئولین به مزارشهید(خان احمدی) قلب مردم گرگان را خدشه دار کرده است.

قطار بی احترامی دولتی هابه شهدا؛ به گلستان رسید

به گزارش پایگاه خبری گلستان 24: «شهدا شمع محفل بشریتند.» این سخن تاریخ امام خمینی (ره) علیه بود که جایگاه والا شهدا را در بین مردم و خدواند نشان می دهد.شهدای عزیز ایران که از جان مال خود جهت حفظ رفاه کنونی ماگذشته اند و نام خود رادر تاریخ قلبها استوار کرده اند.

حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهدا از جمله شهدای غواص محبت قلبی  مردم کشور را نصبت به این قهرمانان ملت نشان داده است؛ مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی که به پشتوانه همین شهدا مسئولیت گرفته اند؛ در بعضی از مواقع با بی احترامی های خود به این شهدا قلب مردم را ازرده خاطر می کنند.

در ابان ماه همین سال استاندار سیستان وبلوچستان به به منظور خواندن فاتحه برسر مزار شهید خبرنگار محسن خزایی حضور یافت و با توجه به این که پرچم مقدس ایران بر روی مزار و اطراف مزار این شهید بود؛ اقای هاشمی استاندار سیستان بلوچستان با پاگذاشتن بر روی نام الله و پرچم کشور ضمن بی احترامی به مزار این شهید بزرگوار توهین اشکاری را نیز به ملت ایران کرده است.

در ادامه این بی احترامی ها وزیر علوم و تحقیقات و فناوری که به مناسبت دهه فجر جهت افتتاح چند طرح استانی به استان گلستان سفر کرده بود ؛  با حضور در دانشگاه گلستان  جهت خواندن فاتحه در مزار پاک شهید خان احمدی حضور یافت؛وبه همراه رییس دانشگاه و هیئت همراه که استاندار و محمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان هم جزو انها بودند با کفش وارد مزار این شهید شدند؛ جایی که دانشجویان  ان را محفل عبادت خود می دانستند وبر روی موکتی که دور تا دور مزار پهن بود مشغول به نماز می شدند.

حال عده ای برای توجیه این عمل می گویند که اقای وزیر از این موضوع اطلاع نداشته که نباید با کفش وارد مزاراین شهید شود  ولی رییس دانشگاه که از این موضوع اطلاع داشته چرا مانع نشده است؛  مزار این شهید بگونه ای بوده که هر کس به انجا می رفته متوجه این موضع می شده است که باید بدون کفش وارداین مکان شد.

شاید حقیقت چیز دیگری است،این بی احترامی هاتقصیر  مسئولین نیست! شاید مشکل از این جا است که زیادی زیر پای مسئولین فرش قرمز پهن کرده ایم، یا شایدم تقصیر از شهیدان است که خون خود را فرش زیر پای مسئولین کرده اند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار