سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان خبر داد:

سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان از برگزاری نخستین نشست خبری این جبهه در استان بعد از تعطیلات نوروز 1396 خبر داد.

برگزاری نشست خبری جبهه مردمی در گلستان بعد از تعطیلات نوروز/ رویکرد " جمنا " تحقق منویات رهبرانقلاب است

به گزارش گلستان24، ترکیب نهایی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان به تفکیک شهرستان و جزئیات فعالیت این جبهه بعد از تعطیلات نوروز 1396 به اصحاب رسانه و در یک نشست خبری ارائه می‎شود.

وی؛ عمده کار جبهه مردمی انقلاب اسلامی را توجه به منویات مقام معظم رهبری در عرصه حساسیت‎های اجتماعی، اقتصادی، دینی، سیاسی، مدیریت اجتماعی و نقش‎آفرینی در عرصه مدیریت دانست و تصریح کرد: این رویکرد به منزله آن نیست که حتما به قدرت برسیم.

سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان افزود: اگر جبهه توانست به قدرت برسد باید آن توانایی‎ها و کارآمدی خودش را به کار بگیرد تا رضایتمندی اجتماعی افزایش پیدا کند و اگر دوستان دیگری در این عرصه پیروز شدند جبهه باید نقش مطالبه‎گری داشته باشد، مطالبات مردم و مقام معظم رهبری را تعقیب کند، این جبهه با انگیزه‎های اعتقادی، ارزشی و احساس مسئولیت برای حل مشکلات ملت ایران شکل گرفته است.

* جبهه مردمی انقلاب اسلامی طرفداران زیادی دارد

نوری بیان کرد: اگر تا انتخابات ریاست‎جمهوری فرصت باشد به دنبال آن هستیم که این ساختار انتصابی که در قالب موسس در کشور شکل گرفته است را به آرای همه آنهایی که جبهه را پذیرفتند قرار دهیم و ترکیب دموکراتیک و انتخاباتی ایجاد شود اگر به این مهم در کوتاه‎مدت دست پیدا نکردیم بعد از انتخابات این سمت و سو در سطح کلان ملی و در استان گلستان تعقیب خواهد شد.

نوری با اشاره به اینکه استقبال اقشار مختلف از جبهه نیروهای انقلاب اسلامی بسیار خوب است، گفت: جبهه با عنایت به اینکه هنوز ساختار محدودی دارد اما خیلی از افرادی که بیرون از جبهه قرار داشته و هنوز در این ترکیب قرار نگرفتند مورد اعتراض بسیاری از دوستان قرار داریم.

وی گفت: رویکرد جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، پرهیز از اختلافات، دعوت به اتحاد، نگاه فراجناحی، توجه به ارزش‎ها، پیگیری مطالبات مردم و اصلاح ساختار حاکمیتی در راستای مدیریت انقلابی است، این جبهه طرفداران زیادی دارد و استقبال بسیار خوب است.

* بعد از تعطیلات نوروز در یک نشست خبری اخبار تکمیلی جبهه  در گلستان اعلام می‎شود

نوری در خصوص تغییرات شورای استانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان ابراز کرد: آن دوستانی که هنوز خیلی با اهداف جبهه آشنا نبودند و فقط نگاه انقلابی را مد نظر داشتند به جبهه ابراز تمایل کردند اما به لحاظ محدودیت‎هایی که داشتند ما نیز عذر آنها را پذیرفتیم، تغییر و تحولاتی اتفاق افتاده که بعد از تعطیلات نوروز در یک نشست خبری اخبار تکمیلی جبهه اعلام می‎شود.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار