عقل سلیم حکم می کند در این نشست های دانشجویی نقطه نظرات و عقاید به طور ازادنه بیان گردد ،اما مسئله اینجاست که دانشگاه ؛این مبدا همه تحولات ، نه تنها محل آموزش بلکه محل تربیت و پرورش نیز هست.

بیانیه شورا تعبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

بسم ا... الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر نجفی نژاد

ریاست محترم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

سلام علیکم

به گزارش گلستان24، بسیج دانشجویی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدالظله العالی)در برپایی ، شکل گیری ، تقویت و توسعه کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد اهتمام می ورزد .

عقل سلیم حکم می کند در این نشست های دانشجویی نقطه نظرات و عقاید به طور ازادنه بیان گردد ،اما مسئله اینجاست که دانشگاه ؛این مبدا همه تحولات ، نه تنها محل آموزش بلکه محل تربیت و پرورش نیز هست.

در کشوری که هرچه داریم مدیون انقلاب اسلامی ، خط امام و شهدا معزز این راه هستیم ؛حال جای بسی تامل است که عده ای به بهانه ی بیان حرف آزادانه ریشه به تیشه ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنند.آیا هتاکی به مراجع عظام تقلید  آزاداندیشی است؟؟

به نظر می رسد بی حرمتی و بی ارزش خواندن کار مدافعان حرم آل ا..که دشمن را کیلومترها از مرز دور نگه داشته اند از اهداف از پیش تعیین شده برنامه بوده است زیرا که این نوع تفکرات مربوط به قشر خاصی از جامعه ماست که تفکر سیاسی آنان و سران شان از انقلاب تاکنون بسیار رنگ ها به خود دیده است.

این هتاکی ها یا همان آزادی بیان بعضی بزرگواران فضای رسانه ها را در برگرفته و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی را وارد حواشی جدی ساخته است که قطعا این حواشی گریبان تشکل ها، نهادها و.. و بزرگوارانی راکه سکوت پیشه کرده اند و موضع نگرفته اند را خواهدگرفت.

لذا از حضرتعالی به عنوان عالی ترین مقام دانشگاه و همچنین مسئول کمیته دانشجویی اجلاسیه 4000شهید استان گلستان اظهار توقع می شود به دلیل هتک حرمت و بی احترامی صورت گرفته در تریبون آزادی که یکشنبه 2آبان 1395در دانشگاه برگزارشد باخاطیان،برخورد جدی صورت پذیرد؛

درغیر اینصورت جوانان مؤمن انقلابی در نهاد مقدس بسیج دانشجویی بر خود وظیفه می دانند که مثل همیشه در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و خط امام در میدان باشد و از دیگر مجاری قانونی پیگیری فرماید

 

ارسال نظر

آخرین اخبار