رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خبر داد:

رئیس ستاد انتخابات استان گستان گفت: در مجموع در ۶ روز ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بیش از ۶ هزار نفر در استان گلستان ثبت‌نام کردند.

نام نویسی بیش از ۶ هزار نفر در انتخابات شوراها استان گلستان طی 6 روز

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار ثبت‌نام نامزدهای انتخابات اظهار داشت: در ششمین روز ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان گلستان بیش از 1950 نفر با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ثبت‌نام کردند.

وی تاکید کرد: در مجموع در 6 روز نخست ثبت‌نام نامزدها در انتخابات شوراهای شهر و روستا، بیش از 6 هزار و 100 نفر در استان ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان موظف هستند تا زمان حضور آخرین داوطلب همکاری لازم را جهت ثبت‌نام داشته باشند.

وی همچنین زمینه مشارکت درآخرین روز ثبت نام را بالا دانست و افزود: با توجه به حجم مشارکت، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تلاش خواهند کرد، زمینه‌های افزایش مشارکت عمومی را فراهم آورند و شرایط لازم را برای داوطلبان فراهم کنند.

طهماسبی گفت: یک‌ هزار و 625 صندوق انتخاباتی در استان گلستان برای انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان افزود: در صورتی که  در برخی روستاها تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسد در آن روستاها انتخابات شوراها را نخواهیم داشت.

طهماسبی تاکید کرد: 839 روستا و 30 شهر در انتخابات شورا شرکت می‌کنند و  در 26 شهر گلستان که جمعیت زیر 50هزار نفر دارند شورای پنج نفره، در سه شهرگنبدکاووس کاووس، علی‌آبادکتول وبندرترکمن که جمعیت بالا 50هزار دارند شورای 7 نفره انتخاب می‌شوند.

وی تاکید کرد : شهر گرگان نیز با بیش از 200 هزار نفر جمعیت  در این دوره از انتخابات 9 نفر عضو شورای اسلامی خواهد داشت و در حال حاضر شهر گرگان شورای 13 نفره دارد که براساس قانون امسال تعداد اعضا کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار